Copywriting

Copywriting

Copywriting stanowi jedną z kluczowych form content marketingu. Polega na tworzeniu treści reklamowych i pozycjonujących w formie tekstowej. Głównym zadaniem ich twórców jest dostarczenie konsumentowi różnego rodzaju tekstów, spośród których każdy cechuje się oryginalnością oraz stanowi unikalną formę perswazyjnego, a jednocześnie atrakcyjnego przekazu. Pomoże zatem podnieść pozycję witryny w wyszukiwarkach, we właściwy sposób wyróżnić dany produkt lub usługę na tle konkurencji, a następnie „sprzedać je” – jedynie przy pomocy słów.

Copywriting

  • Czy wiesz, że strony internetowe zawierające skopiowaną treść (istniejącą już na innej witrynie) są oznaczane przez Google jako strony niskiej jakości?

  • Czy wiesz, że kopiowanie treści z innych stron jest niezgodne z prawem autorskim i może podlegać karze?

Duplikowanie treści

Każda strona internetowa, zawierająca treść powieloną z innych witryn lub serwisów (istniejących w sieci) w szybki sposób zostaje wykryta przez algorytm Google sprawdzający jej unikatowość i oznaczona jako duplikat (duplicate content). W następstwie, plagiat taki może zostać ukarany nawet usunięciem nieuczciwej strony z indeksu wyszukiwarki.

Jak sprawdzić, czy mam skopiowaną treść?

Aby upewnić się, że treść zamieszczona na naszej stronie internetowej jest w pełni unikatowa, wystarczy zaznaczyć jej fragment (zawierający kilka/kilkanaście kolejnych słów tekstu lub wybraną część akapitu) i umieścić w polu wyszukiwania Google, przy użyciu znaków cudzysłowu. Wówczas wyszukiwarka pokaże wszystkie witryny zawierające ową treść.

Prawa autorskie

Kopiowanie, powielanie lub wykorzystywanie treści cudzego autorstwa nie jest legalne – według ustawy z zakresu Prawa własności intelektualnej nosi miano plagiatu oraz podlega karze. Zasady te dotyczą także materiałów obecnych w sieci. Jeśli więc na Twojej stronie znajdują się obrazy lub teksty „zapożyczone”, mogą stać się podstawą do wszczęcia postępowania karnego.

Piszemy teksty

Dla firm

  • treść strony internetowej
  • broszury
  • foldery reklamowe
  • blogi firmowe

Dla SEO

  • opisy do katalogów
  • artykuły sponsorowane
  • serwisy tematyczne
  • teksty zoptymalizowane

Dla e-commerce

  • opisy produktów
  • slogany i hasła reklamowe
  • mailing
  • materiały promocyjne

Dla Social Media

  • publikacja postów
  • komentarze
  • panele dyskusyjne
  • wpisy sponsorowane