E-commerce

Sprzedaż internetowa

E-commerce to najprościej rzecz ujmując handel elektroniczny. Obecnie najbardziej znanym i notującym coraz większe zainteresowanie jest handel za pomocą sklepu internetowego. Dla klienta indywidualnego jest to wygodny i bezpieczny sposób nabycia określonego towaru lub usługi w konkurencyjnej cenie. Dla sprzedawcy to niemal nieograniczony dostęp do klientów, wygoda obsługi i analizy oraz szansa na szybki rozwój biznesu. Badania nt. e-commerce pokazują, że Polska jest liderem dynamizmu wzrostu e-handlu w regionie. Rokrocznie rynek e-commerce w Polsce rośnie z dynamiką kilkunastu-kilkudziesięcio procentową, a przewidywania Deloitte wskazują na wniosek, że w 2016 roku rynek e-commerce na świecie stanowić będzie aż jedną piątą sprzedaży detalicznej.

e-commerce

Przewaga sklepu online nad sklepem tradycyjnym

SKLEP INTERNETOWY SKLEP STACJONARNY
Oszczędność w postaci rezygnacji z wynajmu/zakupu powierzchni handlowej Duże koszty wynajmu/zakupu powierzchni przeznaczonej na ekspozycję towaru
Redukcja personelu do osób obsługujących e-sklep i procesy sprzedaży Konieczność zatrudnienia wielu pracowników do obsługi klienta w sklepie
Możliwość dokładniejszej analizy klientów i ich indywidualizacji, znacząco ułatwiającej działania marketingowe Utrudniona identyfikacja preferencji i zachowań klienta
Zwiększenie rynków zbytu ograniczone wyłącznie logistyką Zasięg ograniczony do obszaru bliskiego lokalizacji sklepu
Niższe koszty zaistnienia na rynku Duże koszty związane z otwarciem działalności tradycyjnej i niepewność co do prawidłowego wyboru lokalizacji sklepu

Chciałbyś otworzyć sklep internetowy, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Zadzwoń do nas!

  KONTAKT