Kampanie SEO, SEM

SEO i SEM w e-commerce

SEO (Search Engine Optimization) oznacza działania związane z osiągnięciem możliwie najwyższej pozycji danej strony w SERP-ach, jak Google, Bing czy Yahoo. SEM (Search Engine Marketing) oznacza marketing w wyszukiwarkach, bez względu na to, czy zależy nam na pozycji w bezpłatnych czy płatnych wynikach wyszukiwania w odpowiedzi na zapytanie o daną frazę. W przypadku kampanii SEO nasze działania będą skupiać się na pozycjonowaniu i optymalizacji. Jednak specyfiką tej pracy jest to, że satysfakcjonujące efekty osiągane są dopiero w dłuższym horyzoncie czasowym, co nie zawsze może mieć zrozumienie u klienta. Z tego powodu proponujemy szersze działania w postaci SEM. W najpopularniejszej wyszukiwarce w Polsce istnieje jasny podział na wyniki wyszukiwania i reklamy (czy inaczej: bezpłatne i płatne wyniki wyszukiwania). Za pomocą efektywnej kampanii SEM w Google AdWords natychmiast zdobędziesz czołowe pozycje swoich reklam w wyszukiwarce Google i będziesz wyżej, niż twoi konkurenci budujący pozycję SEO od lat.

Co tanie, to drogie – pseudo-kampanie na aukcjach

W przypadku prowadzenia kampanii SEO/SEM nie ma miejsca na nieznajomość branży, lekkomyślność i niekonsekwencję. Może spotkałeś się z ofertami pozycjonowania na popularnych serwisach aukcyjnych za kilkanaście złotych? Sztuczka polega na tym, że pozycję strony WWW „podkręca” się za pomocą pakietu linków – najczęściej SWL (Systemu Wymiany Linków), który jest niezgodny z wytycznymi Google (należy do Black Hat SEO). Choć twoja strona może zauważalnie poprawić pozycję w wyszukiwarce, wzrost jej pozycji będzie tak imponujący, jak upadek bolesny. Mechanizmy Google szybko namierzą działania niepożądane, a strona tracąc zaufanie zanurkuje nisko, tam, gdzie żaden racjonalny użytkownik nigdy nie zagląda. Powrót do miejsc sprzed zakupu pakietu SWL na aukcji będzie o wiele kosztowniejszy, niż rozpoczęcie kampanii w profesjonalnej agencji SEO/SEM, kampanii bezpiecznej i opartej na fachowej wiedzy ekspertów SEO i e-marketerów. Czy możesz sobie pozwolić na błędy, które mogą zadecydować o istnieniu twojego e-biznesu?

Kampanie SEO oraz SEM to podstawowe działania reklamowe, które warto przeprowadzać równolegle.

Jako agencja interaktywna z kilkuletnim stażem i dziesiątkami klientów, dla których zbudowaliśmy czołowe pozycje, zalecamy działania równoległe – opierające się na budowaniu wysokich pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwarki oraz zabiegające o emisję reklam na pierwszych stronach wyszukiwania. Tylko działania opierające się na tej podwójnej strategii mogą odnieść długofalowy sukces. Na początek polecamy usługę Audyt SEO, która da nam odpowiedź na to, w którym miejscu się znajdujesz i co powinniśmy dalej uczynić, byś wyprzedził siebie i swoich rywali. Gdy już dokonamy rzeczowej analizy, przejdziemy do zadań optymalizujących i pozycjonujących oraz poprowadzimy kampanię AdWords, dla której jasno zdefiniujemy cele i określimy czas ich realizacji. Sprawimy, że ze swoim biznesem zaczniesz awansować w wyszukiwarkach, a twoje reklamy będą się pojawiać wszędzie tam, gdzie będą twoi potencjalni klienci. Poznaj nasze pakiety dla kampanii SEO/SEM, albo po prostu skontaktuj się z nami, a my powiemy ci, co będzie dla ciebie najlepsze.

Chcesz zwiększyć sprzedaż dóbr i usług wykorzystując kampanie SEO, SEM? Zadzwoń!

  KONTAKT