Optymalizacja konwersji

Cel kampanii

Każda kampania reklamowa oparta jest na prostym założeniu: zainwestowane pieniądze/czas na reklamę muszą się zwrócić. Tak samo jest z kampanią Google AdWords – tylko wtedy ma ona sens, kiedy zamierzone cele zostaną osiągnięte, nieważne, czy chodzi nam o zwiększenie sprzedaży czy rozpoznawalności marki.

Co to jest ROI?

ROI to skrót odnoszący się do zwrotu z inwestycji. Jest to stosunek zysków netto do kosztów. Kluczowym elementem do określenia ROI jest wskaźnik konwersji. Konwersje to działania użytkowników Internetu, które przynoszą ci określone korzyści (np. zakup w e-sklepie czy zapisanie się do newslettera). W Google AdWords można precyzyjnie określić ilość konwersji dzięki takim narzędziom, jak Google Analytics czy Śledzenie konwersji.

AdWords

Określić ROI

Mówiliśmy już o tym, że Internet to nie magazyn z rzeczami, które wciąż stoją na tym samym miejscu. Ruch w Internecie można porównać do rzeczy, które nieustannie zmieniają miejsce, jedne znikają, inne pojawiają się jako nowe. Google stara się być jak magazynier, który zapisuje zmiany i – trzeba przyznać – idzie mu w tym coraz lepiej. Dzięki połączeniu Google Analytics z Google AdWords można z wysoką dokładnością określić, jaki wpływ na oczekiwaną konwersję miała dana reklama lub kampania reklamowa. W ten sposób obliczysz ROI i dowiesz się, na jakim poziomie opłacalności była twoja kampania reklamowa.

Optymalizacja konwersji

Z uwagi na to, że Internet jest procesem, i że narzędzia Google dają możliwość dokładnego uchwycenia minionych działań związanych z wyznaczoną konwersją, uchwycenia głównych trendów i zależności oraz wykoncypowania z pewnym przybliżeniem kierunku zmian w przyszłości, liczba konwersji dla danej kampanii reklamowej i założonego budżetu może ulec zmianie. Gdy zmiana ta sprawi, że poprawi się ROI, możemy mówić o optymalizacji konwersji.

Jeżeli samodzielnie prowadzisz kampanię reklamową w Google AdWords, która nie spełnia twoich oczekiwań, możesz skorzystać z naszych usług optymalizacji konwersji bez podnoszenia budżetu, jaki przeznaczyłeś na ten cel.

Nasi certyfikowani specjaliści sprawdzą niewykorzystany potencjał i zoptymalizują kampanię pod kątem większej skuteczności. Możesz tylko zyskać, bo w za określone środki finansowe zdobędziemy dla ciebie większy zwrot z inwestycji. Jeżeli nie prowadzisz kampanii w Google AdWords, a chciałbyś np. zwiększyć sprzedaż w e-sklepie, skontaktuj się z nami. Posiadamy kadrę specjalistów Google AdWords i jesteśmy oficjalnym Partnerem Google. Już od dziś możemy rozpocząć zarabiać dla ciebie pieniądze.

Chcesz by twoja kampania AdWords była naprawdę skuteczna? Skontaktuj się z nami!

  KONTAKT