Reklama

Reklama online

Reklama w internecie jest – w porównaniu do reklamy w innych środkach przekazu – stosunkowo tanim rozwiązaniem, a główną jej przewagą nad reklamą w telewizji, prasie, czy radiu jest możliwość precyzyjnej analizy skuteczności działań marketingowych. Reklamując się w internecie wiesz, czy robisz to skutecznie i jaki jest odbiór twojego przekazu. Reklama w sieci pojawia się tam, gdzie znajdują się twoi potencjalni klienci. Możemy za pomocą całego szeregu działań zaprojektować i ukazywać reklamę tylko wybranej grupie docelowej. Internet to doskonałe miejsce do śledzenia indywidualnych zachowań użytkowników i tworzenia wąskich grup odbiorców, którzy najchętniej kupiliby twój produkt czy usługę.

Wielkie możliwości

Możemy zbadać skuteczność naszych działań i dokonywać optymalizacji kampanii reklamowych. Ty masz wgląd do każdego etapu naszej pracy i dostęp do danych dotyczących ruchu i konwersji. Na podstawie analizy twojej działalności zaproponujemy ci najkorzystniejsze z możliwych rozwiązań co do kampanii reklamowej, czy kampanię w Google AdWords (jesteśmy Partnerem Google), czy reklamę poprzez porównywarki cenowe, Social Media, inne kanały, wreszcie, reklamę w różnych formatach (reklama multimedialna) skierowaną na starannie wyselekcjonowane portale WWW i inne miejsca w sieci, które zdobędą uwagę użytkowników.

Przewaga reklamy internetowej nad tradycyjnymi środkami przekazu

REKLAMA W INTERNECIE REKLAMA W PRASIE, RADIU, TELEWIZJI
Stosunkowo niskie koszty kampanii reklamowej Wysokie koszty nawet pojedynczej reklamy
Możliwość precyzyjnego badania skuteczności reklamy (ruch na stronie WWW, konwersje) Brak możliwości precyzyjnego ustalenia oddziaływania reklamy
Natychmiastowe publikowanie treści i możliwość szybkiej modyfikacji treści w czasie rzeczywistym Długotrwałe, skomplikowane i kosztowne procesy publikacyjne i brak możliwość edycji reklamy w czasie jej emisji
Dostępność wielu kanałów dystrybucji przekazu reklamowego i ukierunkowania go na bardzo precyzyjne grupy odbiorców Brak wielokanałowości przekazu w przypadku wyboru jednego z mediów i nieprecyzyjne ukierunkowanie przekazu reklamowego na podstawie tylko profilu odbiorców danego kanału medialnego
Łatwość zaprojektowania kolejnej, bardziej skutecznej reklamy czy kampanii reklamowej na podstawie analizy skuteczności odbioru dotychczasowej reklamy/kampanii (optymalizacja) Utrudnione zadanie analizy skuteczności reklamy uzależnione od kosztownych wyników badań zewnętrznych instytucji

Pozwól, by każda złotówka wydana na reklamę generowała zysk i skontaktuj się z nami! Wybierając się w wysokie i niebezpieczne góry zawsze angażuj najlepszego przewodnika. Naszymi górami jest Internet.

Potrzebujesz dobrej reklamy w Internecie? Skontaktuj się z nami.

  KONTAKT