-
Jak budować wizerunek w social mediach?
Kreowanie wizerunku marki za pomocą mediów społecznościowych jest jednym z zasadniczych elementów współczesnych strategii marketingowych. Wcale to nie dziwi, biorąc pod uwagę, że platformy, takie... -
Kampanie lokalne Google Ads – co to jest i jak przeprowadzić?
W dobie digitalizacji i dynamicznie rozwijającego się marketingu internetowego coraz więcej firm stawia na skuteczne dotarcie do lokalnych odbiorców kanałami online. Jednym z systemów reklamowych,... -
Jak tworzyć angażujące opisy do zdjęć na Instagramie?
Zdjęcia na Instagramie to coś więcej niż tylko obraz – to część historii, którą opowiadasz swoim obserwatorom. Warto zaopatrzyć je zatem angażującym opisem, który jest... -
Co to jest ROI i jak je obliczyć?
ROI (Return on Investment) jest jednym z najczęściej używanych wskaźników, zarówno w marketingu, jak i finansach, ponieważ pozwala na ocenę skuteczności inwestycji. Obliczanie ROI w... -
KPI – czym są wskaźniki KPI i o czym nam mówią?
Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że posiadając pewne dane, ma możliwość podejmować decyzje oparte na faktach, a nie na intuicji czy domysłach, optymalizować zasoby, identyfikować... -
Sieć reklamowa Google (Google Display Network) – co to jest?
Reklama internetowa stała się fundamentalnym elementem strategii marketingowych wielu firm. Jednym z elementów reklamy internetowej jest Google Display Network (GDN), czyli sieć reklamowa Google. Dzięki... -
Layout strony internetowej – co to jest?
Użytkownicy wyrabiają sobie opinię o stronie internetowej już w ciągu pierwszych kilku sekund od jej załadowania. W tak krótkim czasie nie mają jeszcze szansy na... -
Wyróżnienia i promowanie ofert na Allegro – jak to działa?
Konkurencja na Allegro jest ogromna – każdego dnia na platformie pojawiają się tysiące nowych ofert, a sprzedawcy rywalizują o uwagę klientów. W takiej sytuacji wyróżnienie... -
Reklama na YouTube – jakie są rodzaje?
YouTube to obecnie jedna z największych platform wideo na świecie, z miliardami użytkowników, którzy codziennie oglądają treści wideo. Wzrost popularności wideo w internecie sprawił, że... -
Facebook vs Instagram – co jest lepsze dla e-commerce?
Wybór między Facebookiem a Instagramem może wydawać się trudnym zadaniem dla firm, które działają w branży e-commerce. Obie platformy mają swoje unikalne zalety, ale różnią...