-
Reklama na Instagramie – jak stworzyć skuteczną reklamę na IG?
Media społecznościowe stanowią dla firm potężny potencjał biznesowy, o ile zostaną umiejętnie wykorzystane. W czasach kiedy rośnie siła treści wizualnych, a wręcz mówi się o... -
CPA (Cost Per Action) – co to jest?
Marketing internetowy stał się jednym z najpopularniejszych sposobów promocji produktów i usług. Aby skutecznie pozyskać klientów i generować zyski, można korzystać z różnych modeli płatności... -
Reklama na Facebooku – jak stworzyć skuteczną reklamę na FB?
Czy Twoja firma potrzebuje reklamy na Facebooku? Zdecydowanie tak! Czy jesteś w stanie samodzielnie poprowadzić kampanię reklamową? Na to pytanie odpowiedź również jest twierdząca. O... -
Cost Per Mille (CPM) – co to jest?
Cost Per Mille (CPM) jest modelem płatności w reklamie internetowej, który cieszy się popularnością wśród reklamodawców i wydawców. Kampania w modelu CPM rozliczana jest za... -
Wielowariantowość Allegro – jak połączyć oferty na Allegro?
Wielowariantowość Allegro to funkcja pożyteczna i dla sprzedawców, i dla kupujących. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, czym jest oferta wielowariantowa Allegro, jakie są plusy... -
CPC (Cost Per Click) – co to jest?
CPC, czyli koszt za kliknięcie, to jeden z najważniejszych parametrów w marketingu internetowym. Niezależnie od tego, czy prowadzisz kampanię reklamową w Google Ads, na Facebooku... -
Wymiary grafik na Facebooka – jakie są aktualne wytyczne?
Zasady dotyczące aktualnych wymiarów grafik na Facebooku stale się zmieniają. Z tego powodu osoby, które zajmują się prowadzeniem profili firmowych, powinny na bieżąco śledzić zachodzące... -
Amazon FBA (Fulfillment by Amazon) – co to jest?
Sprzedaż internetowa nie traci nic ze swojego impetu. Od lat dynamicznie się rozwija i determinuje wprowadzanie innowacji, które ułatwiają dokonywanie zakupów online przez użytkowników na... -
CRITEO – co to jest i jak działa Criteo Dynamic Retargeting?
Odsetek tych, którzy dokonują zakupu podczas pierwszej wizyty w sklepie internetowym, jest niewielki. Dlatego tak ważny jest retargeting, czyli kierowanie reklam do osób, które weszły... -
PrestaShop vs WooCommerce – którą platformę wybrać?
PrestaShop i WooCommerce to jedne z najpopularniejszych platform e-commerce, które pozwalają na stworzenie i zarządzanie sklepem internetowym. PrestaShop jest oprogramowaniem typu open-source, które dostępne jest...