-
Jak pisać opisy produktów do sklepu internetowego?
Opisy produktów stanowią jeden z najważniejszych elementów każdej karty produktowej w sklepie internetowym. To właśnie one obok zdjęć i ceny wpływają bezpośrednio na decyzję zakupową... -
Czym zajmuje się agencja e-commerce?
Współczesny e-commerce to znacznie więcej niż tylko uruchomienie sklepu internetowego czy sprzedaż na popularnych marketplace. Aby skutecznie konkurować na dynamicznie rozwijającym się rynku, niezbędne jest... -
Etsy – co to za platforma?
Internetowy handel nie musi oznaczać tylko gigantów typu Amazon czy Allegro. Coraz większą popularnością cieszy się Etsy – platforma pełna wyjątkowych produktów od indywidualnych twórców.... -
Dropshipping – co to jest i jak zacząć?
Z roku na rok rośnie liczba osób zainteresowanych handlem internetowym. Dla wielu z nich główną barierą wejścia jest konieczność posiadania dużego kapitału na start –... -
Co to jest Cookiebot i do czego służy?
Kiedy odwiedzamy strony internetowe, pierwszą albo jedną z pierwszych rzeczy, które zwykle zauważamy, są okienka z komunikatami o plikach cookies. Ze strony właścicieli witryn to... -
Trafność Allegro – jak pozycjonować oferty na Allegro?
Allegro to najpopularniejszy marketplace w Polsce, który każdego dnia odwiedzają miliony kupujących i sprzedających. W tym dynamicznym i konkurencyjnym środowisku wyróżnienie się z tłumu decyduje... -
Audyt konta na Instagramie – co powinien zawierać?
Instagram to potężne narzędzie marketingowe. Z ponad miliardem aktywnych użytkowników miesięcznie i coraz większym naciskiem na treści wideo oraz angażujące formaty, marki nie mogą pozwolić... -
Mapy ciepła (heatmap) – co to jest?
Konkurencja na rynku internetowym rośnie w zastraszającym tempie, dlatego przedsiębiorcy muszą nieustannie dążyć do poprawy efektywności swoich stron internetowych. Właściciele sklepów internetowych, twórcy stron oraz... -
Meta Business Suite – co to jest?
Współczesne działania marketingowe w mediach społecznościowych wymagają od firm nie tylko ciekawego contentu, ale także efektywnego zarządzania wszystkimi procesami komunikacji i analityki. Rosnąca liczba narzędzi... -
Amazon vs Ebay – na którym marketplace sprzedawać?
Platformy sprzedażowe stały się nieodłącznym elementem strategii biznesowej wielu firm. Spośród największych z nich możemy wyróżnić przede wszystkim Amazon i eBay. Są to dwie gigantyczne...