-
Co to jest CMS?
Nowoczesne systemy umożliwiają obecnie zarządzanie stroną internetową bez większej znajomości programowania. Stronę internetową, bloga czy wizytówkę firmy można w łatwy sposób stworzyć przy wykorzystaniu CMS,... -
Remarketing Google Ads – jak wykorzystać?
Bardzo często klienci, dokonując zakupu przez internet lub wybierając odpowiednią dla nich usługę, decydują się na wybór konkretnej firmy, odwiedzając nawet kilkukrotnie ich stronę, profile,... -
Jakie są formaty reklamowe na LinkedIn?
LinkedIn to serwis społecznościowy liczący obecnie ponad 850 milionów użytkowników na całym świecie. Jest profesjonalną siecią ukierunkowaną na kontakty zawodowo-biznesowe i łączącą specjalistów różnych branż,... -
Jak założyć konto firmowe na Instagramie?
Prowadząc biznes w sieci i planując reklamę usług lub produktów nie sposób we współczesnym świecie nie korzystać z najpopularniejszych kanałów social media. Doskonałym miejscem do... -
Jak założyć sklep na Facebooku?
Facebook od początku swojego istnienia przeszedł wiele zmian. Z typowo społecznościowego serwisu stał się platformą, dzięki której mnóstwo firm realizuje swoje cele marketingowe i sprzedażowe.... -
Kampania Performance Max – co należy wiedzieć?
W styczniu 2022 roku Google postanowiło zaskoczyć wszystkich reklamodawców nowym typem kampanii reklamowych. W nowej odsłonie, zarówno znane nam inteligentne kampanie produktowe, jak i kampanie... -
Thin Content – co to jest i jaki ma wpływ na pozycjonowanie?
Treść w witrynie internetowej jest istotna zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google – przydatna i użyteczna treść, która spełnia oczekiwania użytkowników to prawdopodobnie jeden... -
Jak założyć konto na Amazon?
Ogromna ilość towarów w jednym miejscu to największa zaleta marketplace, których popularność rośnie wśród kupujących z roku na rok. Za tym trendem muszą podążać sprzedawcy,... -
Reklama displayowa – co to jest?
Czy zastanawiałeś się jaki procent czasu użytkownicy spędzają w wyszukiwarce? Jest to blisko 4% łącznego czasu spędzonego w internecie. Pozostały czas, czyli 96% poświęcamy na... -
Na jakiej platformie założyć sklep internetowy?
Podjęcie decyzji, na jakiej platformie założyć sklep internetowy, jest kluczowe w kontekście efektywnego prowadzenia biznesu online. Warto poznać zalety i wady najpopularniejszych rozwiązań przed rozpoczęciem...