-
Responsywość strony internetowej – co to znaczy?
Obecnie użytkownicy, przeglądając strony internetowe lub szukając produktów w sklepach internetowych, korzystają z wielu różnych urządzeń – smartfonów, tabletów, laptopów i komputerów stacjonarnych. Poszczególne urządzenia... -
Co to jest audyt SEO i jakie elementy powinien zawierać?
Optymalizacja stron i sklepów internetowych pod kątem SEO to złożony i długofalowy proces, który obejmuje optymalizację elementów on-site (w obrębie witryny) i off-site (poza witryną).... -
System ERP – co to takiego?
Efektywne prowadzenie biznesu wymaga koordynowania i planowania wielu procesów w celu osiągnięcia wymiernych korzyści. Niezależnie od branży i rodzaju prowadzonego przedsiębiorstwa optymalne wykorzystanie zasobów to... -
Jakie są rodzaje reklam na Facebooku?
Tworzenie reklamy na Facebooku przebiega w kilku krokach. Niezbędne jest ustalenie celu reklamy, który chcemy zrealizować, określenie grupy docelowej, miejsc wyświetlania reklamy, budżetu i wybranie... -
Google zakupy – jak wykorzystać kampanie PLA?
Decydując się na zakup konkretnego produktu w pierwszej kolejności szukamy informacji na jego temat w internecie i przeglądamy oferty różnych sklepów online. Coraz rzadziej udajemy... -
Jak promować posty na Instagramie?
Media społecznościowe dają nam obecnie niezliczone możliwości promowania naszej marki. Obecnie jednym z najpopularniejszych kanałów social media jest Instagram. Dzięki temu, że każdego dnia serwis... -
Kanibalizacja słów kluczowych – co to takiego?
Zjawisko kanibalizacji słów kluczowych może dotknąć zarówno strony z niewielką ilością podstron, jak i duże sklepy internetowe z wieloma produktami. Jest to istotny problem, który... -
Marketplace – co to jest i jak działa?
Sprzedaż na marketplace stanowi bardzo dużą część handlu w Internecie, a eksperci twierdzą, że jej udział będzie wzrastał. Na polskim rynku przybywa nowych platform e-handlu,... -
Co to jest CMS?
Nowoczesne systemy umożliwiają obecnie zarządzanie stroną internetową bez większej znajomości programowania. Stronę internetową, bloga czy wizytówkę firmy można w łatwy sposób stworzyć przy wykorzystaniu CMS,... -
Remarketing Google Ads – jak wykorzystać?
Bardzo często klienci, dokonując zakupu przez internet lub wybierając odpowiednią dla nich usługę, decydują się na wybór konkretnej firmy, odwiedzając nawet kilkukrotnie ich stronę, profile,...