-
SEO a SEM – co to jest i czym się różnią?
W marketingu internetowego dwa kluczowe pojęcia często pojawiają się w kontekście strategii pozyskiwania ruchu – SEO (Search Engine Optimization) i SEM (Search Engine Marketing). Choć... -
Apilo czy Baselinker – które narzędzie wybrać?
Efektywne zarządzanie sprzedażą wielokanałową staje się kluczowym elementem sukcesu w prowadzeniu e-commerce. Sprzedawcy internetowi muszą nie tylko obsługiwać zamówienia z różnych platform, ale także synchronizować... -
Grupa docelowa – co to jest?
Wyobraź sobie, że tworzysz produkt doskonały w każdym calu. Przeznaczasz czas i zasoby, aby go dopracować i wypromować, a mimo to, nie znajduje on nabywców.... -
Reklama sklepu internetowego – jak skutecznie reklamować sklep online?
Wraz z zawrotnym tempem rozwoju handlu elektronicznego, konkurencja w branży e-commerce staje się coraz bardziej zacięta. Samo posiadanie sklepu internetowego to zdecydowanie za mało, by... -
Jak budować wizerunek w social mediach?
Kreowanie wizerunku marki za pomocą mediów społecznościowych jest jednym z zasadniczych elementów współczesnych strategii marketingowych. Wcale to nie dziwi, biorąc pod uwagę, że platformy, takie... -
Kampanie lokalne Google Ads – co to jest i jak przeprowadzić?
W dobie digitalizacji i dynamicznie rozwijającego się marketingu internetowego coraz więcej firm stawia na skuteczne dotarcie do lokalnych odbiorców kanałami online. Jednym z systemów reklamowych,... -
Jak tworzyć angażujące opisy do zdjęć na Instagramie?
Zdjęcia na Instagramie to coś więcej niż tylko obraz – to część historii, którą opowiadasz swoim obserwatorom. Warto zaopatrzyć je zatem angażującym opisem, który jest... -
Co to jest ROI i jak je obliczyć?
ROI (Return on Investment) jest jednym z najczęściej używanych wskaźników, zarówno w marketingu, jak i finansach, ponieważ pozwala na ocenę skuteczności inwestycji. Obliczanie ROI w... -
KPI – czym są wskaźniki KPI i o czym nam mówią?
Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że posiadając pewne dane, ma możliwość podejmować decyzje oparte na faktach, a nie na intuicji czy domysłach, optymalizować zasoby, identyfikować... -
Sieć reklamowa Google (Google Display Network) – co to jest?
Reklama internetowa stała się fundamentalnym elementem strategii marketingowych wielu firm. Jednym z elementów reklamy internetowej jest Google Display Network (GDN), czyli sieć reklamowa Google. Dzięki...