-
Content marketing – co to jest?
Już w 1996 roku Bill Gates spodziewał się, że content będzie tym, co pozwoli zarabiać w internecie. Dał temu wyraz w swoim opublikowanym na stronie... -
Edytor Google Ads – co to jest?
Google jest jedną z najpopularniejszych, a zarazem największych wyszukiwarek internetowych, z której usług w Polsce korzysta około 96% internautów. Nic dziwnego w tym, że reklamodawcy... -
Jak promować wydarzenie na Facebooku?
Facebook jako największy portal społecznościowy na świecie, daje nam nieograniczone możliwości w kwestii zarówno reklamy, jak i komunikacji z odbiorcą. Jedną z najciekawszych metod na... -
Audyt Google Ads – co to jest i jakie elementy zawiera?
Każdy reklamodawca promujący produkty bądź usługi za pomocą Google Ads chciałby uzyskać jak najlepsze wyniki z kampanii reklamowych. Zdarzają się jednak sytuacje, gdzie oczekiwane efekty... -
Jak sprzedawać na Amazonie?
Amazon od lat zajmuje pierwsze miejsce spośród największych platform marketplace na świecie. Budzi szczególne zainteresowanie sprzedawców, którzy chcą rozszerzyć działalność na rynek zachodni. Nie wystarczy... -
Jak sprzedawać na eBay?
Chcesz sprzedawać więcej, ale koszty samodzielnego organizowania złożonego systemu dystrybucji towarów są bardzo wysokie, a sprzedaż za granicą wydaje się dość skomplikowana? Remedium na to... -
Jak promować posty na Facebooku?
Skuteczne promowanie się na Facebooku to niełatwe zadanie. Z pewnością przekonał się o tym niejeden przedsiębiorca, który zachęcony popularnością platformy wydał spory budżet, nie osiągając... -
Marketing automation – co to jest?
Zastąpienie pracy ludzkiej przez pracę maszyn wykonujących określone czynności bez udziału człowieka to trend obecny w różnych dziedzinach życia. Nie inaczej jest w marketingu, gdzie... -
Opcje dopasowania słów kluczowych w Google Ads – jakie są możliwości?
Każdy reklamodawca, tworząc kampanie reklamowe w sieci wyszukiwania Google Ads, na pewno wie, jak ważną role odgrywają w niej słowa kluczowe. Dobranie odpowiednich fraz kluczowych... -
Google Merchant Center – co to jest?
Reklamy produktowe to bardzo popularny i efektywny sposób na promowanie sklepów internetowych (e-commerce). Jeśli myślisz o rozpoczęciu reklamowania swoich produktów w ten sposób, koniecznym będzie...