-
Reklama displayowa – co to jest?
Czy zastanawiałeś się jaki procent czasu użytkownicy spędzają w wyszukiwarce? Jest to blisko 4% łącznego czasu spędzonego w internecie. Pozostały czas, czyli 96% poświęcamy na... -
Na jakiej platformie założyć sklep internetowy?
Podjęcie decyzji, na jakiej platformie założyć sklep internetowy, jest kluczowe w kontekście efektywnego prowadzenia biznesu online. Warto poznać zalety i wady najpopularniejszych rozwiązań przed rozpoczęciem... -
CUX – narzędzie do analizy UX!
Analiza zachowań użytkowników w witrynie pozwala lepiej zrozumieć ich oczekiwania względem strony lub sklepu internetowego. Dzięki zlokalizowaniu miejsc, które negatywnie wpływają na odczucia użytkowników, mamy... -
Bounce rate (współczynnik odrzuceń) – co to takiego?
Współczynnik odrzuceń (bounce rate) to termin używany w analizie ruchu i zachowań użytkowników w witrynach internetowych. Znajomość poziomu bounce rate pozwala określić, czy pierwsza strona,... -
Baselinker – co to takiego?
Każdy właściciel sklepu internetowego, który prowadzi wielokanałową sprzedaż, powinien dążyć do automatyzacji i uproszczenia wielu działań, dzięki którym oszczędzi czas na wykonywaniu powtarzalnych czynności. Automatyzacja... -
Jak założyć konto firmowe na Facebooku?
Facebook jest jednym z najpopularniejszych kanałów social media na całym świecie. Miliony użytkowników codziennie korzystających z tej platformy, to idealne miejsce do rozwoju swojej marki.... -
Landing page – co to jest?
Landing page jest stroną docelową, na którą trafia użytkownik po kliknięciu w płatne reklamy, bannery reklamowe lub z organicznych wyników wyszukiwania. Jest to dedykowana strona,... -
Jak założyć profil firmy na LinkedIn?
Obecność w social mediach to obecnie obowiązek każdej firmy świadczącej zarówno usługi, jak i typowych sklepów internetowych. Profesjonalne prowadzenie kont w social mediach to skuteczny... -
Wizytówka Google Moja Firma – co to jest i dlaczego warto założyć?
Wizytówka Google Moja Firma to jeden z podstawowych elementów skutecznych działań marketingowych na rynku lokalnym. Istnieje wiele firm i przedsiębiorstw, które świadczą usługi tylko na... -
Jak założyć konto firmowe na Allegro?
Allegro to lider wśród wszystkich marketplace dostępnych w naszym kraju. Miliony użytkowników codziennie poszukuje interesujących produktów, dzięki czemu Allegro jest doskonałym miejscem dla sprzedawców –...