-
Jak promować posty na Facebooku?
Skuteczne promowanie się na Facebooku to niełatwe zadanie. Z pewnością przekonał się o tym niejeden przedsiębiorca, który zachęcony popularnością platformy wydał spory budżet, nie osiągając... -
Marketing automation – co to jest?
Zastąpienie pracy ludzkiej przez pracę maszyn wykonujących określone czynności bez udziału człowieka to trend obecny w różnych dziedzinach życia. Nie inaczej jest w marketingu, gdzie... -
Opcje dopasowania słów kluczowych w Google Ads – jakie są możliwości?
Każdy reklamodawca, tworząc kampanie reklamowe w sieci wyszukiwania Google Ads, na pewno wie, jak ważną role odgrywają w niej słowa kluczowe. Dobranie odpowiednich fraz kluczowych... -
Google Merchant Center – co to jest?
Reklamy produktowe to bardzo popularny i efektywny sposób na promowanie sklepów internetowych (e-commerce). Jeśli myślisz o rozpoczęciu reklamowania swoich produktów w ten sposób, koniecznym będzie... -
Jak sprzedawać na Allegro?
Allegro od lat pozostaje niekwestionowanym liderem branży e-commerce w Polsce i nie zapowiada się na zmiany w tej kwestii mimo aktywnego działania innych znanych na... -
Ile kosztuje reklama Google Ads?
Każdy przedsiębiorca prowadzący własny biznes na pewno wie, że marketing internetowy to obecnie jeden z podstawowych sposobów budowania marki, pozyskiwania klientów i zwiększania zysków ze... -
WordPress – co to jest?
Nie musisz mieć rozległej wiedzy programistycznej, aby stworzyć funkcjonalną i estetyczną stronę internetową. Wystarczy odrobina chęci i czasu, a także pomoc odpowiednio dobranego narzędzia. Jednym... -
Piksel Facebooka – co to takiego?
Analityka w biznesie jest nieocenioną pomocą w lepszym rozumieniu różnych zjawisk, podejmowaniu dobrych decyzji i optymalizacji działań. Jeśli prowadzisz kampanie z wykorzystaniem systemu reklamowego Facebooka,... -
Core Web Vitals – co to takiego?
Wprowadzane przez Google aktualizacje algorytmów mają za zadanie jak najtrafniej dopasować wyniki wyszukiwania do zapytań użytkowników na podstawie wielu parametrów, jakimi charakteryzuje się witryna internetowa.... -
Planer słów kluczowych – co to jest i jak korzystać?
Myślisz o stworzeniu skutecznej kampanii, która będzie się wyświetlać na konkretne zapytania użytkowników? Pozycjonujesz stronę internetową, w której chcesz uwzględnić najważniejsze frazy kluczowe? Niezbędnym narzędziem,...