-
Jak założyć sklep na Facebooku?
Facebook od początku swojego istnienia przeszedł wiele zmian. Z typowo społecznościowego serwisu stał się platformą, dzięki której mnóstwo firm realizuje swoje cele marketingowe i sprzedażowe.... -
Kampania Performance Max – co należy wiedzieć?
W styczniu 2022 roku Google postanowiło zaskoczyć wszystkich reklamodawców nowym typem kampanii reklamowych. W nowej odsłonie, zarówno znane nam inteligentne kampanie produktowe, jak i kampanie... -
Thin Content – co to jest i jaki ma wpływ na pozycjonowanie?
Treść w witrynie internetowej jest istotna zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google – przydatna i użyteczna treść, która spełnia oczekiwania użytkowników to prawdopodobnie jeden... -
Jak założyć konto na Amazon?
Ogromna ilość towarów w jednym miejscu to największa zaleta marketplace, których popularność rośnie wśród kupujących z roku na rok. Za tym trendem muszą podążać sprzedawcy,... -
Reklama displayowa – co to jest?
Czy zastanawiałeś się jaki procent czasu użytkownicy spędzają w wyszukiwarce? Jest to blisko 4% łącznego czasu spędzonego w internecie. Pozostały czas, czyli 96% poświęcamy na... -
Na jakiej platformie założyć sklep internetowy?
Podjęcie decyzji, na jakiej platformie założyć sklep internetowy, jest kluczowe w kontekście efektywnego prowadzenia biznesu online. Warto poznać zalety i wady najpopularniejszych rozwiązań przed rozpoczęciem... -
CUX – narzędzie do analizy UX!
Analiza zachowań użytkowników w witrynie pozwala lepiej zrozumieć ich oczekiwania względem strony lub sklepu internetowego. Dzięki zlokalizowaniu miejsc, które negatywnie wpływają na odczucia użytkowników, mamy... -
Bounce rate (współczynnik odrzuceń) – co to takiego?
Współczynnik odrzuceń (bounce rate) to termin używany w analizie ruchu i zachowań użytkowników w witrynach internetowych. Znajomość poziomu bounce rate pozwala określić, czy pierwsza strona,... -
Baselinker – co to takiego?
Każdy właściciel sklepu internetowego, który prowadzi wielokanałową sprzedaż, powinien dążyć do automatyzacji i uproszczenia wielu działań, dzięki którym oszczędzi czas na wykonywaniu powtarzalnych czynności. Automatyzacja... -
Jak założyć konto firmowe na Facebooku?
Facebook jest jednym z najpopularniejszych kanałów social media na całym świecie. Miliony użytkowników codziennie korzystających z tej platformy, to idealne miejsce do rozwoju swojej marki....