CUX – narzędzie do analizy UX!

CUX – narzędzie do analizy UX! Jacek Florek 12 września 2022

CUX – narzędzie do analizy UX!

CUZ - analiza zachowania użytkowników w witrynie internetowej

Analiza zachowań użytkowników w witrynie pozwala lepiej zrozumieć ich oczekiwania względem strony lub sklepu internetowego. Dzięki zlokalizowaniu miejsc, które negatywnie wpływają na odczucia użytkowników, mamy możliwość optymalizacji strony w taki sposób, aby ułatwić potencjalnemu klientowi dokonanie konwersji. Sprawdź teraz i dowiedz się więcej o innowacyjnym narzędziu do analizy zachowań użytkowników CUX i dowiedz się, jak możesz efektywnie wykorzystać to narzędzie w swoim biznesie!

Sprawdź również: Responso – automatyzacja obsługi klientów!
Dowiedz się więcej: UI vs UX – jakie są różnice i podobieństwa?

CUX jest nowoczesnym narzędziem ułatwiającym analizę zachowań użytkowników w witrynie internetowej. Wielofunkcyjne narzędzie CUX wskazuje, istotne z punktu widzenia prowadzenia biznesu, miejsca w witrynie, które są negatywnie odbierane przez użytkowników. Ponadto umożliwia nagrywanie zachowań użytkowników na poszczególnych podstronach oraz określenie istotnych ścieżek zachowań użytkowników w kontekście zdefiniowanych celów.

Narzędzie CUX pomaga osobom zarządzającym biznesem oraz specjalistom przeprowadzającym ekspercki audyt UX sklepu internetowego lub strony, oszczędzić czas na ręcznej analizie zebranych danych. CUX automatycznie przeprowadza analizę, wskazując miejsca oraz zachowania użytkowników mogące wpływać na spadek konwersji lub realizacji określonych celów.

CUX dostępny jest zarówno w wersji bezpłatnej, jak i płatnej. W darmowym okresie próbnym klient otrzymuje dostęp do 1000 nagrań wizyt oraz wszystkie funkcje dostępne w płatnym pakiecie. Wersja płatna zaczyna się od 49 euro za miesiąc dostępu, natomiast ostateczna cena zależna jest od ilości ruchu w witrynie oraz czasu przechowywania danych.

Dowiedz się więcej: UX – co to jest?

Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chcesz poznać szczegóły?

Umów się na rozmowę!

Jakie funkcje posiada narzędzie CUX?

CUX, dzięki rozbudowanym funkcjom, pozwala dogłębnie przeanalizować zachowania użytkowników w witrynie oraz zlokalizować miejsca, które należy zoptymalizować w celu uzyskania lepszej konwersji. Jakie funkcje dostępne są w CUX?

Analiza zachowań użytkowników (User Behaviour Analysis) – zawiera specjalne metryki opracowane przez CUX (Experience Metrics) określające stopień frustracji użytkowników – rage click, rage key presses, stopień przybliżania, odświeżanie treści oraz chaotyczne ruchy kursorem.

Experience Metrics - CUX

Definiowanie Waterfalls (Conversion Waterfalls) – w CUX istnieje możliwość zdefiniowania własnych scenariuszy zachowań klientów (Waterfalls), czyli śledzenia, w jakim stopniu użytkownicy wykonują określone przez nas kroki w celu osiągnięcia konwersji.

Waterfalls - CUX

Heatmaps – mapy ciepła, które przedstawiają wizualizację zaangażowania użytkowników w witrynie na różnych urządzeniach – smartfonach, tabletach, komputerach, a nawet i telewizorach – z możliwością filtrowania wyników według typu zdarzenia (Experience Metrics).

Heatmaps - CUX

Nagrywanie wizyt (Visit Recording) – możliwość śledzenia zachowań oraz doświadczeń użytkowników na dokładnych nagraniach z wizyt w witrynie. CUX oferuje analizę całych wizyt użytkownika, nawet jeśli otworzył kilka kart jednocześnie.

Analiza celów biznesowych (Goal-oriented Analysis) – CUX analizuje wizyty pod kątem określonych celów biznesowych danej witryny – sprzedaż produktu, zapis do newslettera, rejestracja konta, wypełnienie formularza – narzędzie selekcjonuje tylko te dane, które są istotne z punktu widzenia określonych celów. Warto zaznaczyć, że możliwa liczba zdefiniowanych celów w CUX jest nieograniczona.

Inteligentne alerty (Pre-analysis&Alerts)– możliwość zdefiniowania specjalnych alertów, wysyłanych automatycznie za pomocą maila, informujących o postępach w realizacji celów określonych w CUX.

Automatyczne przechwytywanie zdarzeń (Auto-capture Events) – CUX automatycznie przechwytuje dane, umożliwiając bezkodowe śledzenie każdego działania użytkownika w witrynie, dzięki czemu nie ma potrzeby angażowania programistów.

Wykorzystanie danych historycznych (Retroactive Analysis) – możliwość ustawienia dowolnych ram czasowych do śledzenia zachowań użytkowników i oglądania nagrań – nawet tych historycznych.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chcesz poznać szczegóły?

Umów się na rozmowę!

CUX – efektywna analiza zachowań użytkowników!

Poznanie potrzeb użytkowników oraz ich zachowań w obrębie strony lub sklepu internetowego pozwalają lepiej zoptymalizować poszczególne etapy doprowadzenia potencjalnego klienta do wykonania oczekiwanego działania. W CUX, dzięki specjalnym metrykom doświadczeń (Experience Metrics), analizie zdefiniowanych Waterfalls oraz dokładnym nagraniom zachowań użytkowników możesz wprowadzić istotne zmiany wpływające w dłuższej perspektywie na lepszy odbiór Twojej witryny przez użytkowników.

Ciągłe analizowanie zachowań użytkowników oraz wprowadzanie drobnych zmian pozwalają w efektywny sposób podnosić poziom konwersji.

CUX, poprzez kompleksową analizę zachowań użytkowników, daje szerokie możliwości rozwoju. Lepsze poznanie użytkowników i ich zachowań w witrynie przełoży się na efektywniejszą optymalizację ścieżek konwersji w celu osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chcesz poznać szczegóły?

Umów się na rozmowę!
Dodaj komentarz
Nie będzie nigdzie opublikowany. Pola wymagane oznaczone są gwiazdką (*).

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.