Google jest jedną z najpopularniejszych, a zarazem największych wyszukiwarek internetowych, z której usług w Polsce korzysta około 96% internautów. Nic dziwnego w tym, że reklamodawcy bardzo często sięgają po kampanie reklamowe Google Ads. Zarządzając wieloma kontami i kampaniami, skuteczna optymalizacja może zająć nam sporo czasu i energii. Naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców wychodzi Edytor Google Ads, który w skuteczny i optymalny sposób poprawi jakość wykonywanych zadań w obrębie kampanii Google Ads. Sprawdź i dowiedz się, czym jest Edytor Google Ads, jakie ma funkcje oraz jak praktycznie wykorzystać to narzędzie w codziennej pracy!
Sprawdź również: Planer słów kluczowych – co to jest i jak korzystać?
Dowiedz się więcej: Google Merchant Center – co to jest?
Przeczytaj: Jakie są rodzaje reklam Google Ads?
Spis treści
Edytor Google Ads – co to jest?
Jeżeli dopiero zaczynamy swoją przygodę z kampaniami Google Ads, możemy zadać sobie pytanie, czym dokładnie jest Edytor Google Ads? W jaki sposób może ułatwić nam zarządzanie i optymalizowanie kampanii w wyszukiwarce Google? Edytor Google Ads to przede wszystkim darmowe narzędzie, które poprawi komfort zarządzania kontami, kampaniami i grupami reklam Google Ads. Możemy pobrać w nim dowolne konto łącznie ze statystykami, a następnie edytować je offline bez obaw, ponieważ wszystkie zmiany zostaną wprowadzone dopiero po ich przesłaniu.
Edytor Google Ads to darmowe narzędzie, które ułatwia tworzenie, edytowanie i prowadzenie kampanii Google Ads. Możliwość szybkiej edycji w trybie offline ułatwia działanie na wielu kontach z możliwością edycji wielu zbiorczych procesów.
Przeczytaj: Consent Mode v2 – co to jest i dlaczego należy wdrożyć?
Skuteczne kampanie Google Ads
w refix!
Wypełnij formularz kontaktowy
Jak wykorzystać Edytor Google Ads?
Największą zaletą Edytora Google Ads jest możliwość korzystania z usługi w trybie offline oraz szybkie wprowadzanie zmian na wszystkich kontach, których jesteśmy administratorami. Zauważalną różnicę zobaczymy szczególnie w przypadku mocno rozbudowanych kont, gdzie znajduje się wiele reklam i słów kluczowych. Edytor Google Ads pozwala nam na wprowadzanie zmian praktycznie w każdym elemencie kampanii reklamowej i przyspieszenie procesu optymalizacji kampanii m.in. poprzez:
– zbiorcze zmiany słów kluczowych, adresów URL, nagłówków;
– kopiowanie elementów kampanii, tj. grupy reklam, słów kluczowych;
– skróty klawiszowe, które pozwalają na szybszą optymalizację kampanii;
– wyszukiwanie zduplikowanych słów kluczowych i ich optymalizacja;
– wykluczanie aplikacji mobilnych kilkoma kliknięciami;
– importowanie i eksportowanie reklam do Edytora Google Ads.
Dowiedz się więcej: Audyt Google Ads – co to jest i jakie elementy zawiera?
Aby zmiany zostały wprowadzone konieczne jest wysłanie ich na konto Google Ads, mamy więc czas na ponowną weryfikację poprawności wprowadzonych zmian przed ich publikacją.
Edytor Google Ads nie jest nieprzystępną aplikacją zarezerwowaną wyłącznie dla specjalistów. W artykule wspomnieliśmy tylko o kilku z wielu funkcji, które mogą usprawnić pracę przy kampaniach Google Ads. Pracując offline, możemy wprowadzać zmiany bez ryzyka wystąpienia poważnych błędów, które mogą zakłócić pracę kampanii. Systematyczne poznawanie narzędzia i praca w nim z pewnością pozwoli zaoszczędzić sporo czasu oraz wpłynąć na poprawę komfortu i wygody w optymalizacji kampanii.
Zarządzając wieloma kampaniami Google Ads, wykorzystanie Edytora Google Ads jest niezbędne w pracy każdego specjalisty. Edytor Google Ads wyróżnia się łatwością obsługi i wieloma funkcjami, które pozwalają na efektywne i skuteczne zarządzanie wieloma kampaniami jednocześnie.