BaseLinker

Automatyzacja sprzedaży z refix
BaseLinker Michał Grzesik 14 maja 2022
Wdrożenie i integracja Baselinker

Profesjonalny system do zarządzania sprzedażą internetową

Wykorzystaj potencjał integracji z Baselinker i wygodnie zarządzaj sprzedażą internetową z wielu kanałów w jednym miejscu.
Sklepy internetowe

Integracje z popularnymi CMS jak PrestaShop, Woocommerce i Shopper

Marketplace

Integracje z największymi marketplace na świecie jak Amazon, Ebay i Allegro

Firmy wysyłkowe

Możliwość integracji z firmami kurierskimi jak Inpost, FedEx i UPS

Systemy księgowe

Integracje online z systemami księgowymi jak Fakturowo, Wfirma i Fakturownia

Drukarki online

Integracje z drukarkami online jak Inspigo, PrintNode i CloudPrint

Systemy ERP

Integracje z systemami ERP jak SubiektGt, Comarch Optima i Asseco Wapro

Hurtownie

Integracje z hurtowniami do bezpośredniej sprzedaży w sklepach internetowych

Pozostałe integracje

Wiele innych integracji zapewniających automatyzację obsługi i sprzedaży

Integracja z Baselinker

Dlaczego warto wdrożyć Baselinker do zarządzania sprzedażą?

Profesjonalny i rozwinięty system
W Baselinker znajdziesz setki możliwości zintegrowania swojego sklepu, z najważniejszymi systemami do obsługi i sprzedaży.
Wysoka sprzedaż i niższe koszty
Zautomatyzujesz obsługę i sprzedaż w swoim sklepie internetowym, oszczędzając czas na rozwój swojego biznesu.
Baselinker API do własnych integracji
Stwórz własne integracje z innymi systemami i bazami danych, dzięki dostępowi do publicznego Baselinker API.

Praktyczne zarządzanie sprzedażą z jednego miejsca

Baselinker - manager zamówień
Wszystkie kanały sprzedaży w jednym miejscu
Jasny i przejrzysty panel do zarządzania sprzedażą z wielu kanałów. Obsługuj zamówienia z internetu, salonów stacjonarnych i telefoniczne.
Szybka realizacja zamówień
Automatyczna wysyłka wiadomości do klientów, zmiana statusów zamówień, wystawianie faktur oraz nadawanie przesyłek z wydrukiem dokumentów.
Bezproblemowy kontakt z klientem
Asystent Pakowania do bezproblemowego i szybkiego pakowania zamówień oraz aplikacja BaseLinker Call do kontaktu z klientem.
Baselinker - magazyn produtów
Praktyczna baza produktowa
Łatwe zarządzanie asortymentem bezpośrednio z panelu BaseLinker, z możliwością uporządkowania danych produktowych.
Import i dodawanie produktów
Wiele możliwości dodawania produktów do magazynu BaseLinker – ręcznie, za pomocą pliku lub importu aukcji i ofert z marketplace.
Wystawianie produktów na marketplace
Wystawianie ofert produktowych na popularnych marketplace, za pomocą kilku kliknięć, z automatycznie przypisanymi cenami i parametrami.
Baselinker - manager marketplace
Wystawianie ofert z dowolnego magazynu
Integracje magazynu BaseLinker z magazynami sklepów, hurtowniami, systemami ERP pozwalające na skrócenie procesu wystawiania produktów.
Zarządzanie sprzedażą z jednego panelu
Praktyczne i łatwe zarządzanie sprzedażą z najpopularniejszych marketplace – Allegro, Amazon, Ebay – z kontrolą ofert i statusów.
Automatyzacja cen i stanów
Pełna automatyzacja stanów magazynowych i cen produktów na wielu marketplace jednocześnie, z możliwością automatycznego zamykania aukcji.
Baselinker - zarządzanie wysyłką
Wysyłka produktów w jednym miejscu
Wysyłka paczek z wielu kanałów w jednym miejscu, z możliwością pojedynczego, masowego i automatycznego nadawania paczek.
Aktualne informacje o przesyłce
Automatyczna wysyłka informacji do klienta o zmianie statusu przesyłki, z możliwością sprawdzenia statusu zamówienia.
Automatyzacja wysyłki
Automatyczne przekazanie numeru nadania do marketplace i sklepu oraz wydruk etykiety nadawczej przy spakowanym zamówieniu.
Baselinker - automatyzacja
Zmiana statusów zamówień
Tworzenia statusów z automatycznymi akcjami, które przenoszą zamówienia między statusami, przy wywołaniu odpowiedniego zdarzenia.
Szybsza realizacja zamówienia
Asystent Pakowania w połączeniu z automatycznymi akcjami znacznie skróci czas przygotowania paczki do wysyłki.
Automatyzacja powtarzalnych czynności
Skup się na zarządzaniu swoim biznesem, a wystawianie faktur, wysyłkę wiadomości i nadawanie paczek pozostaw systemowi Baselinker.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chcesz poznać szczegóły?

Umów się na rozmowę!

Wykorzystaj potencjał
BaseLinker

Wdrożenie BaseLinker do zarządzania sprzedażą pozwoli na zautomatyzowanie wielu procesów sprzedażowych, które normalnie zajmują dużą ilość czasu. Sprawdź jakie możliwości daje profesjonalnie wykonana integracja BaseLinker!
  • Asystent Pakowania z BaseLinker
  • Automatyczne ustawianie statusów zamówienia
  • Możliwość śledzenia statusu paczki
  • Synchronizacja cen i stanów magazynowych
  • Automatyczna wysyłka wiadomości do klientów
  • Automatyczne wystawianie faktur i paragonów
  • Funkcjonalny magazyn produktów w BaseLinker
baselinker_laptop
Ponad 500 integracji
do wykorzystania w Twojej firmie
logo_amazon
logo_ebay
logo_shopee
logo_allegro
prestashop_logo
shoper_logo
logo_inpost
logo_dpd
Dlaczego warto powierzyć nam wykonanie integracji z BaseLinker?
Jesteśmy agencją, która posiada wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu wdrożeń i integracji z systemem Baselinker. Realizowaliśmy z sukcesami wdrożenia BaseLinker zarówno dla małych sklepów, jak i dużych e-commerców.
W refix posiadamy zespół specjalistów od wdrożeń i integracji z systemem zarządzania sprzedażą Baselinker. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, zapewniając profesjonalną pomoc i obsługę. Dedykowany opiekun projektu informuje o postępach prac oraz dalszych etapach prowadzonego wdrożenia BaseLinker.

Po każdej zakończonej integracji, z systemem zarządzania sprzedażą BaseLinker, zapewniamy kompleksowe i profesjonalne szkolenie z obsługi panelu. Nasi specjaliści przekażą niezbędne informacje, dotyczące funkcjonalności i możliwości zarządzania sprzedażą na BaseLinker.