Kampanie Social Media
Facebook & Instagram

Zaplanuj efektywną kampanię w social media!

Codziennie tysiące użytkowników szuka produktów
i usług w Google – Twoja Firma musi tam być!

Google Ads - Kampania AdWords
Natychmiastowy efekt Google Ads (AdWords)

Cel reklamowy

Osiągaj zamierzone cele biznesowe, dzięki zróżnicowanym celom reklamowym. To Ty decydujesz na czym Ci najbardziej zależy.

Płatność za kliknięcie Google Ads (AdWords)

Konwersje

Zwiększaj sprzedaż w swoim sklepie, dzięki reklamom nakierowanym na konwersje. Zachęć użytkowników do skorzystania z Twoich produktów lub usług.

Precyzyjne targetowanie reklam Google Ads (AdWords)

Budowanie marki

Zwiększ świadomość i zainteresowanie Twoją firmą, marką lub usługą. Opowiedz o sobie swoim przyszłym potencjalnym Klientom.

Elastyczność kampanii Google Ads (AdWords)

Kontrola kosztów

Możesz jasno i precyzyjnie określić, ile chcesz przeznaczyć na kampanie reklamowe w Social Media.

Wzrost sprzedaży Google Ads (AdWords)

Miejsca wyświetlania

Twoje reklamy będą wyświetlać się na Facebooku, Instagramie, Audience Network, Marketplace, a w przypadku reklam wideo w wideo typu in-stream.

Kontrola kampnii Google Ads (AdWords)

Grupy odbiorców

Możesz dokładnie określić użytkowników, którym chcesz wyświetlić swoją reklamę. Dzięki temu dotrzesz do osób zainteresowanych Twoimi produktami.

Zobacz Dlaczego
Wybrać Agencję REFIX

Niewielki koszt obsługi

Koszty są zależne od Twojego budżetu. Prowadzenie kampanii, stały monitoring oraz wprowadzanie zmian już od 300 PLN.

Wymierne efekty

W pierwszym miesiącu prowadzenia kampanii dla nowego Klienta, osiągnęliśmy wzrost ilości konwersji z reklam o 972%.

Dedykowane grafiki

Nie musisz nikomu dodatkowo zlecać stworzenia grafik reklamowych – zrobimy to dla Ciebie.

Facebook For Business

Dopasowana strategia

Pomożemy Ci dotrzeć do osób, które szukają Twoich produktów. Nasze działania dopasowujemy do Twoich potrzeb.

Wieloletnie doświadczenie

Od kilku lat prowadzimy skuteczne kampanie reklamowe dla polskich i zagranicznych firm z różnych branż.

Indywidualny opiekun

Obsługą kampanii zajmą się specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w Social Media.

Reklama na Facebooku

Liczba aktywnych kont na Facebooku przekroczyła niedawno rekordową liczbę 2,5 miliarda — w samej Polsce, ponad 16 mln osób korzysta z tego niezwykle popularnego serwisu społecznościowego. Ze względu na tak ogromną liczbę odbiorów, reklama na Facebooku stanowi jeden z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów i powinna być kluczowym elementem marketingu internetowego, także dla Twojej firmy. 

Czym jest Facebook Ads?

Reklama na Facebooku lub Facebook Ads to narzędzie, które pozwoli w skuteczny sposób dotrzeć do szerokiego grona odbiorców korzystających z tego serwisu społecznościowego w celu zapoznania ich ze swoją marką. Przyczyni się to do utrzymania uwagi i sympatii obecnych klientów, a także pomoże zdobyć zainteresowanie osób, które jeszcze nie znają Twojej firmy. Jest to również doskonały nośnik reklamy, który znacząco ułatwi wypromowanie oferowanych produktów lub usług.

Warto zaznaczyć, że aby uzyskać zadowalające wyniki, kampania reklamowa na Facebooku powinna zostać profesjonalnie zaplanowana, prowadzona w skuteczny sposób i stale optymalizowana. Bardzo często, ze względu na niewystarczającą wiedzę i brak czasu, próby samodzielnej promocji kończą się efektem wręcz odwrotnym od zamierzonego. 

Z uwagi na to, prowadzenie kampanii i promowanie strony na Facebooku powinno zostać zlecone doświadczonym fachowcom, którzy zagwarantują oczekiwane rezultaty.

Korzyści reklamy na Facebooku

Reklamy na Facebooku umożliwiają bardzo precyzyjny dobór docelowych odbiorców treści reklamowych. Jednocześnie, dzięki ogromnemu zasięgowi pozwalają dotrzeć do bardzo zróżnicowanych grup osób — w tym zarówno do klienta indywidualnego, jak i biznesowego.

Dodatkowo uruchomienie kampanii reklamowej na Facebooku jest stosunkowo niedrogie i dość szybko przynosi widoczne efekty. 

Niewątpliwą zaletą jest fakt, że reklamy na Facebooku, poza samym serwisem obejmują swoim działaniem również wyjątkowo popularne aplikacje, jak komunikator Messenger, platformę Instagram, a także Audience Network, które umożliwia treści reklamowej pojawić się poza samym Facebookiem. Pozwala to dodatkowo rozszerzyć zakres kampanii i dotrzeć do jak największej liczby osób.

Reklama na Facebooku zdecydowanie ułatwi i przyspieszy proces pozyskiwania nowych klientów, co bezpośrednio przełoży się na wzrost przychodów Twojej firmy.

Cele reklamowe kampanii na Facebooku

Poza samym promowaniem usług lub produktów oferowanych przez Twoją firmę reklama na Facebooku pozytywnie wpłynie na świadomość marki, pomoże uzyskać dane kontaktowe potencjalnych klientów, a nawet wspomoże sprzedaż poza internetem. 

Bardzo ważne jest jednak dobranie odpowiedniego celu marketingowego, który okaże się skuteczny właśnie w przypadku Twojej firmy.

  1. Cele związane ze świadomością marki pomogą przyciągnąć uwagę odbiorców:
  • Rozpoznawalność marki

Treść reklamowa będzie wyświetlana osobom najbardziej skłonnym do zwrócenia na nią uwagi, co pomoże zwiększyć widoczność i świadomość Twojej firmy w sieci pośród potencjalnych klientów.

  • Zasięg

Reklamy zostaną wyświetlone maksymalnej liczbie użytkowników w ramach dostępnego budżetu. Zwielokrotni to liczbę osób, do których może dotrzeć Twoja firma.

  1. Cele związane z zainteresowaniem marką zachęcą odbiorców do aktywności:
  • Instalacje aplikacji

Reklama tego typu pozwala na umieszczenie w treści bezpośredniego linku do firmowej aplikacji ze sklepu App Store lub Google Play i ma na celu zachęcenie odbiorców do zainstalowania jej.

  • Ruch

Celem tej reklamy jest zwiększenie ilości odbiorców i przekierowanie ich w miejsce docelowe na Facebooku i Messengerze lub poza nim, np. na stronę WWW lub aplikację Twojej firmy.

  • Pozyskiwanie kontaktów

Za pomocą tego typu reklamy, osoby zainteresowane Twoją firmą będą mogły uzyskać więcej informacji na jej temat. Dzięki formularzowi wypełnianemu przez potencjalnych klientów, możliwe jest również zbieranie precyzyjnych i cennych danych kontaktowych.

  • Wiadomości

Zachęca odbiorców do interakcji z Twoją firmą w komunikatorze Messenger. Pozwala to na bezpośrednie przedstawienie klientom oferty usługowej lub produktowej, a także udzielenie pomocy lub informacji zainteresowanym osobom.

  • Aktywność

Ten popularny typ reklam na Facebooku nakłania odbiorców do większej aktywności w formie komentarzy, udostępnień i polubień postów. Jest również w stanie zwiększyć liczbę obserwujących i ilość polubień profilu Twojej firmy. 

  • Wyświetlenia filmu

Wyświetla promowany film precyzyjnie dobranej grupie osób, które mogą być nim najbardziej zainteresowane. Jest to bardzo skuteczny sposób na zareklamowanie usług lub produktów Twojej firmy i zwiększenie świadomości marki.

  1. Cele związane z konwersją zachęcą potencjalnych klientów do działania:
  • Konwersja

Zachęca odbiorców do wykonania pożądanego działania w aplikacji lub witrynie Twojej firmy. Może to być np. rejestracja, wypełnienie formularza, subskrypcja newslettera lub po prostu zakup produktu czy usługi. W połączeniu z pikselem Facebooka, którego dla Ciebie skonfigurujemy, możliwe jest osiągnięcie wyjątkowo wysokiej skuteczności tego typu reklamy.

  • Wizyty w firmie

Ten typ treści reklamowej pomaga zniwelować różnice między efektami działań wykonywanych online i offline i umożliwia nakłanianie potencjalnych klientów do odwiedzenia stacjonarnych lokalizacji Twojej firmy.

  • Sprzedaż z katalogu

Dzięki tej reklamie dotrzesz z ofertą Twojej firmy do szerokiej grupy odbiorców, promując przy tym najbardziej trafne i skuteczne propozycje. Po dodaniu katalogu produktowego i skonfigurowaniu kampanii, potencjalnym klientom będą prezentowane produkty zgodne z ich indywidualnymi preferencjami. Pozwala to również na remarketing pośród osób zaznajomionych już z Twoją marką i doskonale sprawdza się jako reklama dynamiczna, np. w popularnej formie karuzeli.

Dlaczego warto zlecić nam prowadzenie kampanii na Facebooku?

Wybierając Refix, masz pewność, że marketing Twojej firmy na Facebooku będzie w rękach specjalistów z wieloletnim doświadczeniem. Wiemy, że każda firma i branża jest inna, więc do każdego klienta podchodzimy w sposób indywidualny. W początkowym etapie współpracy bardzo ważne jest dla nas określenie charakterystyki Twojej firmy, a także zapoznanie się z jej usługami i produktami. Zaznajamiamy się również z bezpośrednią konkurencją w Twojej branży. Dzięki temu jesteśmy w stanie precyzyjnie dostosować nasze działania do Twoich potrzeb i oczekiwań.

Kolejnym istotnym etapem jest określenie posiadanego budżetu, a także optymalne rozmieszczenie reklam w czasie, aby zagwarantować Ci zadowalające rezultaty.

Promowanie strony na Facebooku i prowadzenie kampanii wymaga także stworzenia unikalnych treści graficznych i wideo, więc na Twoje zlecenie wykonamy również skuteczne materiały reklamowe.

Na bieżąco monitorujemy i optymalizujemy nasze kampanie pod kątem wydajności i obniżenia kosztów, aby zapewnić Twojej firmie możliwie najlepsze wyniki. W ramach tych działań, otrzymasz od nas comiesięczne raporty podsumowujące naszą aktywność marketingową.

Poza Facebookiem i social media, nasza agencja może też wykazać się doświadczeniem w wielu innych dziedzinach marketingu internetowego — jesteśmy ekspertami w zakresie pozycjonowania, a także prowadzenia kampanii Google Ads i Allegro Ads

Zajmujemy się również tworzeniem nowoczesnych i funkcjonalnych sklepów internetowych oraz responsywnych stron WWW

Skontaktuj się z nami i wykorzystaj pełen potencjał swojej firmy na Facebooku i poza nim!

To Ty ustalasz zasady

Daj nam znać, ile chcesz wydawać na reklamy a my ustalimy dla Ciebie najlepszy plan działania. Obsługą kampanii będą zajmowali się specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu skutecznych reklam w Social Media.

Poznaj
Naszych Klientów

Zwiększ rozpoznawalność swojej marki w Internecie.

Dotrzyj ze swoją reklamą do jak największej ilości osób.

Zdobywaj potencjalnych Klientów dla firmy.

Skieruj użytkowników na stronę docelową, którą może być witryna internetowa, aplikacja lub wydarzenie na Facebooku.

Docieraj do osób zainteresowanych Twoim postem i skłonnych do interakcji z nim (polubienia, komentarze i udostępnienia).

Pokazuj swoje produkty dzięki katalogom. Promuj je i generuj sprzedaż.

Zachęć użytkowników do zakupów, pobierania aplikacji i korzystania z Twoich usług.

Skieruj ruch do Twojej firmy (stacjonarnie). Dotrzyj do użytkowników w Twojej okolicy.

Zachęć użytkowników do pobierania Twojej aplikacji. Skieruj ich do sklepu, w którym mogą dokonać zakup

Udostępniaj filmy, dotyczące Twojej działalności i promuj je osobom, które będą skłonne, do ich obejrzenia.