Pozycjonowanie
Kampania SEO

Zadbaj o wysoką pozycję w wyszukiwarce!

Codziennie tysiące użytkowników szuka produktów
i usług w Google – Twoja Firma musi tam być!

Google Ads - Kampania AdWords
Audyt SEO - pozycjonowanie stron internetowych

Audyt SEO

Przeanalizujemy Twoją stronę, sprawdzimy czy jej budowa jest przyjazna dla wyszukiwarki Google

Optymalizacja Strony WWW - pozycjonowanie stron internetowych

Optymalizacja SEO

Poprawimy te elementy strony internetowej, które mają niekorzystny wpływ na pozycję.

Pozycjonowanie stron internetowych - Linkowanie

Link Building

Zdobędziemy wiele linków dobrej jakości dla Twojej strony WWW, dzięki czemu pozycje będą coraz wyższe.

Monitoring pozycji - pozycjonowanie stron internetowych

Monitoring Pozycji

Dla każdej kampanii SEO stosujemy automatyczny monitoring pozycji, który pozwala kontrolować efekty.

White SEO - pozycjonowanie stron internetowych

White SEO

Działamy zgodnie z zasadami White Hat SEO, co oznacza, że nasze praktyki są zgodne z wytycznymi Google.

Kontrola kampnii Google Ads (AdWords)

Ilość Odwiedzin

Prowadzimy kampanię SEO, a ruch z wyników organicznych na Twojej stronie www cały czas rośnie.

Zasięg kampanii:
Zapoznałem się z polityką prywatności

Skorzystaj
z Bezpłatnej Analizy

Pozycjonowanie strony internetowej to doskonały sposób na dotarcie do tysięcy zainteresowanych klientów w sieci. Wypełnij dokładnie formularz, przeanalizujemy słowa kluczowe, konkurencyjność fraz i dobierzemy rozwiązanie dla Twojego Biznesu!

Analizę prześlemy do 24 godzin

Zobacz Dlaczego
Wybrać Agencję REFIX

Premier Google Partner

Działaniom SEO często towarzyszą działania SEM, które zostały docenione przez Google poprzez przyznanie nam statutu Premier Partner.

Wieloletnie doświadczenie

Pozycjonowaniem zajmujemy się od 2010 roku, a strony którymi się opiekujemy utrzymały pozycję po każdej zamianie algorytmów Google.

Niewielki koszt

Osiągnięcie najwyższych pozycji wymaga czasu, jednak niewielki koszt działań i trwałość efektów rekompensują oczekiwanie.

Google Partner Premier

Ruch dla całej witryny

Pozycjonujemy witrynę na szeroki zakres fraz, dzięki czemu pojawia się ona wysoko w wynikach wyszukiwania na wiele zapytań.

Trwałe efekty

Nasze działania nastawione są na budowanie stabilnej pozycji witryny, odpornej na nagłe zmiany w algorytmach Google.

Przemyślana strategia SEO

Proces pozycjonowania składa się m.in. z optymalizacji strony i tworzenia odpowiedniego contentu oraz sieci linków.

Pozycjonowanie

Każdego dnia miliony użytkowników poszukuje interesujących ich produktów i usług w Google. Twoja Firma musi tam być. Bądź widoczny – zadbaj o wysoką pozycję w wyszukiwarce.

Na czym polega pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron, czyli SEO (Search Engine Optimization) to działania, które mają na celu osiągnięcie przez witrynę możliwie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Im wyżej w Google pojawia się strona, tym więcej zyskuje odwiedzin. I o to właśnie chodzi w kampaniach SEO, na które składa się optymalizacja strony i jej treści, tworzenie odpowiedniego contentu oraz budowanie sieci linków. A do tego dochodzi regularny monitoring pozycji, który jest niezbędny, aby kontrolować skuteczność obranej strategii pozycjonowania.

Optymalizacja strony

To dostosowanie strony do algorytmów Google. Chodzi zarówno o kwestie techniczne, jak i treść. Optymalizacja obejmuje m.in. poprawę kodu strony, jej prędkości, struktury (czyli organizacji zawartości), meta tagów (meta title, meta description), odpowiednie zaznaczenie słów kluczowych, określenie hierarchii nagłówków i wiele innych.

Content marketing

To nic innego jak docieranie do odbiorcy poprzez tworzenie wartościowych i angażujących treści. Jest bardzo ważną częścią strategii SEO. Musi być poprzedzone analizą i wyborem słów kluczowych oraz analizą konkurencji. Każda firma pozycjonująca wykorzystuje w tym celu szereg narzędzi (np. Senuto, SurferSEO, Answer The Public, Ubersuggest).

Budowanie sieci linków

Kolejnym niezbędnym elementem pozycjonowania stron jest tzw. link building, czyli pozyskiwanie linków z innych witryn do własnej. Znaczenie ma nie tylko ich ilość, ale przede wszystkim jakość. Wartościowe linki pochodzą ze stron powiązanych tematycznie i wysoko ocenianych przez algorytmy Google, posiadających wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Czym jest pozycjonowanie long tail?

Jedną ze strategii SEO jest pozycjonowanie long tail, czyli pozycjonowanie z wykorzystaniem długich fraz. Frazy kluczowe możemy bowiem podzielić na krótkie, ogólne (np. „szafa”) i bardziej rozbudowane, tzw. frazy long tail, czyli z ang. frazy długiego ogona (np. „szafa trzydrzwiowa z lustrem i szufladami”). Pierwsze z nich są częściej używane, jednak zazwyczaj korzystają z nich osoby, które jeszcze nie wiedzą, czego dokładnie poszukują. Ci zaś, którzy mają ściśle sprecyzowane oczekiwania, posługują się frazami z długiego ogona, które wyczerpująco określają to, co chcą znaleźć. Te frazy, choć rzadziej wybierane, przynoszą więcej korzyści, bo trafiają w sedno wymagań potencjalnego klienta i zwiększają wartościowy ruch na stronie, czyli taki, który przynosi wymierne korzyści. Metoda polegająca na pozycjonowaniu jak największej ilości rozbudowanych, szczegółowych fraz to tzw. pozycjonowanie szerokie. Jest ono szczególnie wskazane, jeśli chodzi o pozycjonowanie sklepu internetowego.

Kiedy można spodziewać się pierwszych efektów pozycjonowania?

W przeciwieństwie do płatnych kampanii Google Ads w sieci wyszukiwania, które przynoszą natychmiastowe efekty, jeśli chodzi o widoczność w sieci, kampanie SEO wymagają trochę czasu, aby zobaczyć rezultaty. Zazwyczaj jest to okres kilku miesięcy.

Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie strony?

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego warto pozycjonować stronę, podamy Ci kilka powodów:

Zwiększysz ruch na stronie. Im wyższa pozycja w wyszukiwarce, tym więcej wejść na stronę. Miejsce w TOP10 wyników wyszukiwania na określone frazy to ok. 90% całego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania.

Trafisz z ofertą do potencjalnych klientów. Im więcej wejść na stronę, tym większe prawdopodobieństwo skorzystania z Twojej oferty. Wysoka pozycja na liście adresów (SERP) na określone frazy kluczowe to doskonały sposób na dotarcie do użytkowników, którzy poszukują produktów i usług takich jak Twoje.

Zwiększysz przychody. To oczywiste, im więcej klientów, tym większe zyski.

Zdobędziesz przewagę nad konkurencją. Jeśli Twoja strona pojawia się w czołówce wyników wyszukiwania, masz szansę stać się liderem w branży.

Twoja marka będzie bardziej rozpoznawalna. Im bardziej zaznaczysz swoją obecność w sieci, a na pewno zrobisz to, osiągając wysokie pozycje w wyszukiwarce, tym większą reputację zyska Twój brand.

Osiągniesz długofalowe efekty. Skuteczne SEO przynosi rezultaty, które nie kończą się w momencie zakończenia działań tak, jak jest to w przypadku innych form promocji. W pozycjonowaniu trzeba jednak pamiętać o konieczności systematyczności, bo jeśli stoisz w miejscu, to cofasz się – inni wskakują przed Ciebie.

Zainwestujesz w formę promocji, która cechuje się stosunkowo niskim kosztem dotarcia do odbiorcy i wysokim stopniem zwrotu z inwestycji. Dzięki dobremu SEO wraz z upływem czasu koszty związane z pozyskaniem ruchu na stronie będą się zmniejszać, a przy tym zyski będą coraz wyższe w stosunku do zainwestowanych środków.

Jak wygląda współpraca z agencją SEO?

Samodzielne pozycjonowanie w Google swojego biznesu jest oczywiście możliwe. Choć jest to zadanie bardzo pracochłonne i wymagające systematyczności, a także posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Systemy rankingowe Google oparte na wielu algorytmach są ciągle doskonalone, aby dostarczyć użytkownikom jak najtrafniejsze wyniki, a tym samym wymagają od właścicieli stron i sklepów internetowych śledzenia na bieżąco zmian. Dlatego warto, aby zajęła się tym profesjonalna firma SEO. Eksperci, trzymając rękę na pulsie, są doskonale zorientowani, jakie działania podjąć. A co więcej, dysponują całym zapleczem narzędzi, które w tym pomagają. Nie musisz zatem ponosić kosztów związanych z dostępem do aplikacji do SEO.

Jak wygląda pozycjonowanie w agencji Refix?

  1. Zapoznanie się.
    Pozycjonowanie rozpoczynamy od poznania biznesu naszego Klienta i jego oczekiwań.
  2. Audyt SEO (on-site).
    Następnie kompleksowo przeanalizujemy stronę pod kątem czynników wpływających na jej widoczność w Google.
  3. Analiza otoczenia (off-site).
    Przeprowadzimy analizę porównawczą strony Klienta z czołową konkurencją (tzw. benchmarking). Ocenie poddamy również linki prowadzące do strony.
  4. Ustalenie planu kampanii SEO.
    Kiedy już wiemy, jakie są oczekiwania Klienta oraz co wymaga zmiany i udoskonalenia, określamy program działań pozycjonerskich.
  5. Realizacja kampanii i monitoring pozycji.
    Teraz działamy i kontrolujemy efekty.
  6. Raportowanie.
    Nasi Klienci każdego miesiąca otrzymują raport podsumowujący, dzięki czemu dokładnie wiedzą, co zostało zrobione.
  7. Usprawnianie.
    W długofalowym działaniu możemy ocenić, czy obrana strategia nadal się sprawdza. Coś, co było dobre jakiś czas temu, teraz może wymagać udoskonalenia. Jeśli zauważymy, że coś można ulepszyć, dostosowujemy plan działania.

Pozycjonowanie stron – cennik

Wiadomo, że oprócz efektów, kwestią, która najbardziej interesuje naszych Klientów, jest cena pozycjonowania stron. Rzadko która agencja SEO ma dokładnie określone przedziały cenowe. Wynika to z tego, że cena za pozycjonowanie w Internecie jest uzależniona od różnych czynników. Można ją określić po poznaniu potrzeb Klienta, oszacowaniu czasu, jakiego potrzebuje skuteczne SEO i wspólnie ustalonym zakresie prac. Rozliczamy się w modelu abonamentowym. Oznacza to, że Klient płaci za pakiet godzin, w ramach którego nasi specjaliści podejmują odpowiednie działania, aby strona osiągnęła jak najwyższą pozycję w SERP. Klient zawsze wie, jakie prace zostały wykonane, gdyż każdy miesiąc podsumowujemy raportem.

Dlaczego wybrać agencję Refix?

Posiadamy wieloletnie doświadczenie.

Pozycjonowaniem zajmujemy się od 2010 roku, a strony, którymi się opiekujemy, utrzymały pozycję po każdej zmianie algorytmów Google.

Stosujemy przemyślane strategie SEO.

Znamy się na rzeczy, a nasze działania są planowane w oparciu o rzetelny audyt.

Działamy zgodnie z zasadami White Hat SEO.

Oznacza to, że nasze praktyki są zgodne z wytycznymi Google.

Mamy status Premier Google Partner

Działaniom SEO często towarzyszą działania SEM, które zostały docenione przez Google.

Prowadzisz niewielki biznes?

Skorzystaj z naszych gotowych pakietów Small Biznes przeznaczonych dla małych firm, które chcą korzystać z nowoczesnych form marketingu. Kampania SEO czy reklama Google Ads jest doskonałym wyborem dla Twojego biznesu!

Poznaj
Naszych Klientów