Efektywne reklamy i kampanie na LinkedIn Ads
Formaty Reklamowe
LinkedIn Ads
Standardowy format reklamy z jednym zdjęciem idealny do budowania świadomości marki
Promowanie wielu obrazów z podpisami, linkami oraz wezwaniem do działania
Format wideo wspomagający interakcję marki z docelową grupą odbiorców
Klasyczny format reklamy z nagłówkiem, tekstem oraz opcjonalną grafiką
Reklamy skierowane bezpośrednio do skrzynek odbiorczych użytkowników
Reklamy zachęcające użytkowników do śledzenia konta lub profilu firmy
Format reklamy przenoszący użytkownika do stron zewnętrznych
Format reklamowy umożliwiający promowanie pojedynczej oferty pracy
Zacznij kampanię
LinkedIn Ads i zwiększ
świadomość marki
zainteresowanie klientów
sprzedaż produktów
konwersję leadów
- Kreowanie i zwiększenie świadomości marki lub produktu
- Zainteresowanie precyzyjnie, dobranej grupy odbiorców usługą lub produktem
- Zdobycie większej ilości konwersji – sprzedaży produktów lub usług
- Przedstawienie i promowanie ofert pracy wśród specjalistów w wielu branżach
Poznajemy ofertę klienta i określamy cele kampanii LinkedIn Ads
Opracowujemy indywidualną ofertę kampanii LinkedIn Ads
Przygotowujemy dedykowaną ofertę prowadzenia i optymalizacji kampanii LinkedIn Ads, w oparciu o przeprowadzą analizę oferty klienta i branży, zawierającą szczegółowy harmonogram reklamowy i budżety kampanii.
Rozpoczynamy prace nad kampaniami LinkedIn Ads
Przygotujemy profesjonalną strukturę kampanii LinkedIn Ads zgodną z wytycznymi reklam. Stworzymy i skonfigurujemy skuteczne reklamy, które widoczne są natychmiast po uruchomieniu kampanii.
Przedstawiamy raport z przeprowadzonych działań LinkedIn Ads
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chcesz poznać szczegóły?
Wypełnij formularz kontaktowy
Kampanie LinkedIn wyróżniają się zdecydowanie wyższym współczynnikiem generowania leadów i konwersji
Precyzyjny system do targetowania grup docelowych i dokładnego kierowania reklam użytkownikom LinkedIn
Jasne i czytelne dla każdego raporty dotyczące efektywności prowadzonych kampanii LinkedIn Ads
Dlaczego warto reklamować się na LinkedIn przy pomocy płatnych kampanii?
Korzyścią wynikającą z prowadzenia kampanii LinkedIn Ads jest możliwość dokładnego określenia grup odbiorców reklam. Precyzyjne dobranie grup docelowych, pozwala na uniknięcie wyświetlania reklam przypadkowym osobom, a co za tym idzie, zwiększenie szans na pozyskanie wartościowej konwersji.
LinkedIn Ads oferuje standardowe formy rozliczania kampanii – CPC (płatność za kliknięcia w reklamy), CPM (płatność za 1000 wyświetleń reklamy) oraz CPV (płatność za wyświetlenie nagrania).