Audyt SXO

Audyt SXO z refix
Audyt SXO Michał Grzesik 10 maja 2022
Audyt SXO w refix

Innowacyjny audyt SXO z elementami SEO i UX

Sprawdzimy Twoją witrynę pod kątem poprawnej optymalizacji (SEO) oraz doświadczeń użytkownika na stronie (UX), tworząc kompleksowy audyt SXO. Wykorzystaj SXO do zwiększenia konwersji!
ON-SITE

Sprawdzamy strukturę strony, poprawność meta tagów i linkowanie wewnętrzne

Analiza treści

Analizujemy treść w opisach kategorii, produktach i wpisach blogowych

Elementy techniczne

Oceniamy techniczne aspekty strony wpływające na widoczność w wyszukiwarce

Analityka

Sprawdzamy poprawność konfiguracji analityki, analizujemy zebrane dane

Ścieżka zakupów

Analizujemy ścieżkę klienta od wejścia na stronę po dokonanie zakupu

UX witryny

Sprawdzamy zachowanie użytkowników na głównych stronach i podstronach

Mapy ciepła

Generujemy i analizujemy mapy ciepła z najczęściej klikalnymi obszarami witryny

Zalecenia i wytyczne

Opracujemy szczegółowy raport z zaleceniami i rekomendacjami zmian na stronie

audyt_sxo_laptop

Kiedy wykonać audyt SXO?

Stworzenie nowej strony lub sklepu internetowego

Określenie błędów na samym początku pozwoli szybciej dopracować elementy, wpływające na widoczność i użyteczność witryny.

Analiza skuteczności działań

Regularnie wykonywana analiza SXO pozwala na bieżąco kontrolować skuteczność prowadzonych działania w witrynie.

Wyraźny spadek ruchu lub konwersji

Audyt SXO wskaże potencjalne problemy, które mogą mieć wpływ na spadek widoczności, ruchu lub konwersji.

Wprowadzenie modyfikacji na stronie

Analiza zmian w widoczności i zachowaniu użytkowników, wynikających z wprowadzonych modyfikacji i nowych funkcjonalności.

Co zawiera audyt SXO?

Struktura strony i elementy ON-SITE

Analizujemy strukturę strony – indeksowanie, czas ładowania strony, dostosowanie do urządzeń mobilnych, rozkład i nawigację kategorii, linkowanie wewnętrzne, poprawność wdrożenia meta tagów.

Frazy kluczowe, unikalność i jakość treści

Sprawdzamy frazy generujące ruch w witrynie. Analizujemy treść pod kątem unikalności, nasycenia frazami oraz przydatności dla użytkowników. Porównujemy widoczność witryny na tle konkurencji.

User Experience (UX)

Analizujemy zachowania użytkowników w witrynie – głębokość wizyt, ścieżki zakupu od wejścia na stronę do wykonania konwersji, ilość czasu spędzonego na danych podstronach, najczęściej klikane miejsca.

Zalecenia, wytyczne i rekomendacje

Efektem każdego audytu SXO jest przejrzysty i czytelny raport zawierający wszystkie sprawdzone elementy witryny ze szczegółowym określeniem błędów, zaleceń, wytycznych i rekomendacji dotyczących dalszych prac.

audyt_sxo_big_icon

Dlaczego warto wykonać audyt SXO?

Kompleksowa analiza strony

Otrzymasz szczegółową analizę strony pod kątem poprawności optymalizacji SEO oraz User Experience (UX).

Informacje o zachowaniu użytkowników

Uzyskasz wiedzę na temat zachowania użytkowników na Twojej stronie, dzięki czemu lepiej dopasujesz rodzaj i jakość treści do swoich klientów.

Wartościowy ruch z większą ilością konwersji

Wyeliminowanie błędów wpłynie na zwiększenie: widoczności, ruchu organicznego, czasu użytkownika na stronie oraz ilości konwersji.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chcesz poznać szczegóły?

Umów się na rozmowę!
Dlaczego warto zlecić nam przeprowadzenie audytu SXO?
Posiadamy wiedzę i doświadczenie w optymalizacji stron pod kątem SEO oraz doświadczeń użytkowników (User Experience). Jesteśmy w stanie wykonać kompleksowy audyt SXO zawierający kluczowe elementy, wpływające na widoczność strony w wynikach wyszukiwania oraz na zachowanie użytkowników w witrynie.
Wykonywane przez nas audyty SXO stron i sklepów internetowych opracowujemy przy zastosowaniu profesjonalnych narzędzi, dzięki którym precyzyjnie określamy rodzaj i zakres elementów wymagających poprawy i optymalizacji.
Opracowujemy i przedstawiamy szczegółowy raport z audytu SXO, zawierający wszystkie przeanalizowane przez nas elementy SEO i UX. Określamy błędy, które mają wpływ na mniejszą widoczność witryny w organicznych wynikach wyszukiwania oraz słabsze zaangażowanie użytkowników. Wskazujemy główne elementy do poprawy i optymalizacji.