Innowacyjny audyt SXO z elementami SEO i UX
Wypełnij formularz kontaktowy
Sprawdzamy strukturę strony, poprawność meta tagów i linkowanie wewnętrzne
Analizujemy treść w opisach kategorii, produktach i wpisach blogowych
Oceniamy techniczne aspekty strony wpływające na widoczność w wyszukiwarce
Sprawdzamy poprawność konfiguracji analityki, analizujemy zebrane dane
Analizujemy ścieżkę klienta od wejścia na stronę po dokonanie zakupu
Sprawdzamy zachowanie użytkowników na głównych stronach i podstronach
Generujemy i analizujemy mapy ciepła z najczęściej klikalnymi obszarami witryny
Opracujemy szczegółowy raport z zaleceniami i rekomendacjami zmian na stronie
Kiedy wykonać audyt SXO?
Określenie błędów na samym początku pozwoli szybciej dopracować elementy, wpływające na widoczność i użyteczność witryny.
Regularnie wykonywana analiza SXO pozwala na bieżąco kontrolować skuteczność prowadzonych działania w witrynie.
Audyt SXO wskaże potencjalne problemy, które mogą mieć wpływ na spadek widoczności, ruchu lub konwersji.
Analiza zmian w widoczności i zachowaniu użytkowników, wynikających z wprowadzonych modyfikacji i nowych funkcjonalności.
Co zawiera audyt SXO?
Analizujemy strukturę strony – indeksowanie, czas ładowania strony, dostosowanie do urządzeń mobilnych, rozkład i nawigację kategorii, linkowanie wewnętrzne, poprawność wdrożenia meta tagów.
Sprawdzamy frazy generujące ruch w witrynie. Analizujemy treść pod kątem unikalności, nasycenia frazami oraz przydatności dla użytkowników. Porównujemy widoczność witryny na tle konkurencji.
Analizujemy zachowania użytkowników w witrynie – głębokość wizyt, ścieżki zakupu od wejścia na stronę do wykonania konwersji, ilość czasu spędzonego na danych podstronach, najczęściej klikane miejsca.
Efektem każdego audytu SXO jest przejrzysty i czytelny raport zawierający wszystkie sprawdzone elementy witryny ze szczegółowym określeniem błędów, zaleceń, wytycznych i rekomendacji dotyczących dalszych prac.
Dlaczego warto wykonać audyt SXO?
Otrzymasz szczegółową analizę strony pod kątem poprawności optymalizacji SEO oraz User Experience (UX).
Uzyskasz wiedzę na temat zachowania użytkowników na Twojej stronie, dzięki czemu lepiej dopasujesz rodzaj i jakość treści do swoich klientów.
Wyeliminowanie błędów wpłynie na zwiększenie: widoczności, ruchu organicznego, czasu użytkownika na stronie oraz ilości konwersji.