Wizytówka Google Moja Firma – co to jest i dlaczego warto założyć?

Wizytówka Google Moja Firma – co to jest i dlaczego warto założyć? Jacek Florek 23 sierpnia 2022

Wizytówka Google Moja Firma – co to jest i dlaczego warto założyć?

Wizytówka Google Moja Firma

Wizytówka Google Moja Firma to jeden z podstawowych elementów skutecznych działań marketingowych na rynku lokalnym. Istnieje wiele firm i przedsiębiorstw, które świadczą usługi tylko na określonym obszarze. Profil w Mapach Google umożliwia wyświetlanie wizytówki użytkownikom, którzy szukają usług lub produktów na obszarze prowadzonej przez Ciebie działalności. Sprawdź jak stworzyć wizytówkę Google Moja Firma i dowiedz się jakie korzyści uzyskasz, wyświetlając się w Mapach Google!

Wizytówka Google Moja Firma to profil umożliwiający wyświetlanie w wyszukiwarce Google i Mapach Google niezbędnych dla potencjalnego klienta informacji o firmie. Umożliwia dostarczenie użytkownikom najważniejszych informacji o Twoim biznesie jak nazwa firmy, dokładna lokalizacja biura lub miejsca świadczonych usług, dane kontaktowe (telefon i e-mail), godziny otwarcia oraz opinie innych klientów, którzy skorzystali z Twoich usług lub produktów. Wizytówka Google Moja Firma to skuteczny element wspierający SEO lokalne.

Wizytówka Google Moja Firma w mapach Google

Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chcesz poznać szczegóły?

Umów się na rozmowę!

Jak stworzyć wizytówkę Google Moja Firma?

Stworzenie wizytówki Google Moja Firma nie jest skomplikowane i zajmuje maksymalnie kilkanaście minut. Jak założyć wizytówkę Google? Pierwszym krokiem jest założenie konta Google na mailu, który będzie wykorzystywany do logowania do wizytówki GMF. Po utworzeniu konta Google należy zalogować się do panelu Google Moja Firma, w którym ukaże się możliwość wprowadzenia nazwy firmy – wybór spośród listy istniejących firm lub dodanie informacji o swojej firmie w Google, uzupełniając dane o nazwie firmy i kategorii działalności.

Zakładanie wizytówki Google Moja Firma


Kolejne etapy związane są z uzupełnieniem danych związanych z lokalizacją firmy oraz możliwościach kontaktu – kontaktowego numeru telefonu oraz adresu strony lub sklepu internetowego.

Ostatnim i zarazem najważniejszym krokiem jest weryfikacja własności wizytówki Google Moja Firma. Celem weryfikacji jest dokładne sprawdzenie, czy wizytówka w rzeczywistości należy do właściciela. Weryfikację można wykonać na kilka sposobów – za pomocą telefonu, smsa, e-maila, filmu lub wizytówki wysyłanej pocztą na podany adres firmy. Otrzymany kod weryfikacyjny należy wprowadzić w panelu Google Moja Firma. Karta z kodem wysyłana jest na adres lokalizacji firmy podany we wcześniejszych etapach. Dociera zwykle w ciągu 15 dni od dnia wysłania prośby o weryfikację.

Jakie informacje powinna zawierać wizytówka w Google Moja Firma?

Wizytówka Google Moja Firma powinna zawierać aktualne informacje. W przypadku zmiany godzin otwarcia, lokalizacji czy danych kontaktowych należy poprawić dane wyświetlane w wizytówce. W profilu GMF należy również określić zakres działalności firmy, który pomoże potencjalnym klientom odnaleźć Twoją firmę w organicznych wynikach wyszukiwania w mapach Google. Równie istotnym elementem jest szczegółowy opis działalności firmy, który pozwoli przyciągnąć uwagę użytkowników szukających podobnych do oferowanych przez firmę usług lub produktów.

Wizytówka Google Moja Firma umożliwia przedstawienie firmy, produktów oraz zespołu za pomocą zdjęć przesyłanych zarówno przez właściciela wizytówki, jak i użytkowników. Profesjonalne zdjęcia firmy budują zaufanie, wiarygodność i mają pozytywny wpływ na odbiór przez potencjalnych klientów.

Czy wizytówka Google jest płatna?

Założenie, proces weryfikacji i dalsze prowadzenie wizytówki Google Moja Firma jest całkowicie bezpłatne. Właściciel wizytówki nie ponosi żadnych opłat związanych z prowadzeniem profilu GMF.

Dlaczego warto założyć profil Google Moja Firma?

Profesjonalnie prowadzona wizytówka Google Moja Firma wpłynie pozytywnie na wizerunek Twojego biznesu w internecie. Pozwala na przedstawianie usług lub produktów osobom szukającym danego asortymentu na rynku lokalnym. Wizytówka Google Moja Firma to dodatkowy kanał reklamowy, który umożliwia w łatwy sposób dotarcie do lokalnych partnerów biznesowych, wizualne przedstawienie swojej firmy oraz interakcję z klientami za pomocą wystawianych przez nich opinii. Jest również dodatkowym źródłem ruchu na stronie lub sklepie internetowym.

Wizytówka Google Moja Firma to jeden z kluczowych elementów przy pozycjonowaniu lokalnym. Prawidłowo zoptymalizowany profil firmy w Google pozwala prowadzić skutecznie kampanie SEO na rynku lokalnym i trafiać do szerokiego grona odbiorców. W naszej agencji zapewniamy kompleksowe usługi związanie z założeniem, weryfikacją i profesjonalną optymalizacją wizytówek Google Moja Firma.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chcesz poznać szczegóły?

Umów się na rozmowę!
Dodaj komentarz
Nie będzie nigdzie opublikowany. Pola wymagane oznaczone są gwiazdką (*).