Oferta

Oferta modułowa

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów proponujemy bardzo elastyczną ofertę, która składa się z modułów. Jak to działa? Po prostu wybierasz interesującą cię usługę i w ten sposób dodajesz kolejne, aż dostosujesz je do potrzeb firmy. Możesz bez przeszkód łączyć jedne moduły ofertowe z innymi, a my zajmiemy się ich realizacją. W ten sposób całkowicie kontrolujesz wydatki i wiesz, ile będzie kosztować każda kolejna usługa. Jeśli jesteś naszym nowym klientem, możesz na początek wybrać najtańszy moduł, a kiedy przekonasz się do wysokiej jakości naszych usług – poszerzyć go o kolejne elementy.

Przykład: zamów pakiet Audyt SEO (Basic, Standard lub Extend) i dobierz moduł Optymalizacja stron. Gdy zauważysz rosnące znaczenie twojej strony w wyszukiwarce – domów Pozycjonowanie stron, by zwiększyć skuteczność kompleksowych działań.

Dlaczego zachęcamy do więcej?

Jako agencja interaktywna obsługująca dziesiątki klientów z czołowymi pozycjami w Google zalecamy podjęcie działań całościowych i na różnych płaszczyznach. Z doświadczenia wiemy, że najbardziej owocne są działania wielopoziomowe, np. współdziałanie kampanii SEO i kampanii SEM.

Działa to tak, że jedne moduły wynikają z drugich i świetnie się ze sobą uzupełniają. Na przykład, dobrze zoptymalizowana strona pozytywnie wpływa na zwiększenie skuteczności kampanii SEO. Dobra optymalizacja ma także pozytywny wpływ na bardziej wydajną kampanię SEM.

Oferujemy

Działamy w szerokim zakresie e-marketingu. Począwszy od budowy zoptymalizowanych stron, poprzez działania SEO, SEM, aż po skuteczny content marketing w każdej formie.

Jaka branża, taki cel

Nie wszystkie działania mają taką samą skuteczność dla pewnych branż. Pewne branże idealnie wkomponowują się w strategie marketingowe w mediach społecznościowych (np. branża odzieżowa, wyposażenia wnętrz, branża luksusowych i nietypowych usług czy produktów, jak gadżety). Inne branże wymagają dopasowanych do ich specyfiki działań e-marketingowych, które pozwolą dotrzeć do określonych grup klientów. Dla jednych bardziej skuteczna będzie reklama na Facebooku, dla innych kampania reklamowa w Google AdWords, dla jeszcze innych coś całkiem odmiennego.

Content to podstawa

Niektórzy zdają się zapominać, że dobry content, a więc treść strony WWW, coraz bardziej zyskuje na znaczeniu i stanowi obecnie jeden z najważniejszych elementów atrakcyjności strony dla wyszukiwarek. Treść jest kluczowa w dialogu z klientem i to poprzez dobry content nawiązujemy z użytkownikami Internetu trwalsze relacje, które mogą przemienić się w korzystne dla nas decyzje zakupowe. Odpowiednio merytoryczne teksty, dopasowane w formie i w poziomie trudności do odbiorców, poprawnie stylistycznie i ortograficznie – to podstawy, o których nie powinnyśmy zapominać. Inną sprawą, że muszą być interesujące i wciągające.

W systemie modułowym możesz w każdej chwili zdecydować się na pakiet contentu, a dobry artykuł, ciekawe video czy angażujący marketing wirusowy będą nie do przecenienia i pozwolą ci wygenerować satysfakcjonujący zwrot z inwestycji.

Każdy projekt wyceniamy indywidualnie ze względu na specyfikę danej branży i dotychczasową historię danej strony WWW. Zadzwoń do nas i poznaj zindywidualizowany cennik każdego modułu dopasowany do twojej działalności.