-
Co to jest logo i z czego się składa?
Logo, będące kluczowym elementem identyfikacji wizualnej marki, stanowi fundament, na którym budowany jest jej obraz i pozycja na rynku. W erze cyfrowej, gdzie konkurencja jest... -
Konwersje rozszerzone w Google Ads – co to jest i jak wdrożyć?
Konwersje rozszerzone, znane także jako Enhanced Conversions, stanowią funkcję pozwalającą na śledzenie konwersji w Google Ads w sposób bardziej precyzyjny, co zwiększa dokładność pomiaru efektywności... -
Feed produktowy – co to jest?
Feed produktowy jest niemal nieodzownym narzędziem w e-commerce. Bez niego trudno dziś prowadzić sprzedaż online. Dzięki feedowi produktowemu przedsiębiorcy mogą zwiększyć widoczność swoich produktów, efektywnie... -
Odbierz nawet 2400 zł na reklamę Google Ads!
Chcesz wzmocnić obecność swojego biznesu w świecie online? Chciałbyś sprawdzić, czy reklamy Google Ads są odpowiednie dla Twojej firmy? Przedstawiamy naszą najnowszą ofertę - dodatkowe... -
Certyfikat SSL – co to jest i jak go wdrożyć?
We współczesnym digitalowym świecie, w którym wymiana informacji odbywa się głównie poprzez Internet, bezpieczeństwo danych stało się priorytetem. Coraz częściej słyszy się o naruszeniu prywatności... -
UI vs UX – jakie są różnice i podobieństwa?
We współczesnym świecie cyfrowym interakcje człowieka z technologią przybierają coraz bardziej zaawansowane formy. W związku z tym dynamicznym rozwojem pojawiają się nowe wyzwania, które wiążą... -
Reklamy Sponsored Brands na Amazonie – co to takiego?
Amazon daje reklamodawcom możliwość prezentacji marki i jej asortymentu za pomocą różnych form reklamy. Jedną z nich są reklamy Sponsored Brands, które pozwalają promować się... -
Reklama w sieci wyszukiwania – co to jest i jak ją stworzyć?
Reklama w sieci wyszukiwania to forma reklamy internetowej, w której reklamodawcy płacą za wyświetlanie swoich reklam w wynikach wyszukiwarek internetowych, takich jak np. Google czy... -
Jak promować sklep internetowy na Facebooku?
Ogromna konkurencja na rynku e-commerce wymusza na nas podejmowanie aktywnych działań promocyjnych, które stały się tak właściwie nieodzownym elementem prowadzenia sklepu internetowego. Nie jest łatwo... -
Reklama na LinkedIn – od czego zacząć?
W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie sieci społecznościowe odgrywają kluczową rolę w nawiązywaniu kontaktów zawodowych, LinkedIn wyłania się jako platforma o ogromnym potencjale reklamowym. Reklama na...