Każdy właściciel sklepu internetowego, który prowadzi wielokanałową sprzedaż, powinien dążyć do automatyzacji i uproszczenia wielu działań, dzięki którym oszczędzi czas na wykonywaniu powtarzalnych czynności. Automatyzacja procesu sprzedaży i obsługi klienta jest niezwykle istotna zarówno w wielkich e-commerce, jak i mniejszych sklepach internetowych. Doskonałym narzędziem usprawniającym codzienną pracę jest Baselinker. Sprawdź czym jest Baselinker i dowiedz się, dlaczego warto wdrożyć to narzędzie do swojego biznesu!
Sprawdź również: System ERP – co to takiego?
Dowiedz się więcej: Responso – automatyzacja obsługi klientów!
Przeczytaj: Marketing automation – co to jest?
Spis treści
Baselinker – co to takiego?
Baselinker jest jednym z największych integratorów w naszych kraju – umożliwia ponad 500 integracji ze sklepami, największymi marketplace, kurierami oraz programami księgowymi. Jest to wielofunkcyjne narzędzie, które dzięki automatyzacji wielu powtarzalnych czynności w sklepach internetowych, usprawnia i przyspiesza realizację zamówień oraz obsługę klienta.
Wdrożenie Baselinker umożliwia kompleksową obsługę zamówień z wielu kanałów bez konieczności logowania się do każdego z nich osobno. Jeden panel Baselinker ułatwia zarządzanie sprzedażą ze sklepu internetowego, innych platform marketplace jak Allegro, Amazon czy Ebay oraz zamówień z salonów stacjonarnych lub przyjętych telefonicznie.
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chcesz poznać szczegóły?
Wypełnij formularz kontaktowy
Jakie integracje oferuje Baselinker?
Rozbudowane możliwości Baselinker pozwalają połączyć sklep internetowy z wieloma, niezbędnymi do efektywnego zarządzania sprzedażą i obsługi, zewnętrznymi narzędziami.
Baselinker umożliwia integracje z:
– najpopularniejszymi platformami sklepów internetowych – PrestaShop, WooCommerce, Shopify, Shoper i wiele więcej;
– popularnymi wśród klientów marketplace m.in. Allegro, Amazon, Ebay, Shopee czy Erli;
– firmami kurierskimi – Inpost, Poczta Polska, UPS, FedEx, DPD itp.;
– systemami księgowymi m.in. Wfirma.pl, Fakturowo, InFakt, Fakturownia;
– drukarkami online, ułatwiającymi wydruk etykiet nadawczych, faktury lub paragonów do zamówień – Printer, Inspigo, PrintNode i CloudPrint;
– systemami ERP jak Subiekt GT, Subiekt nexo, Asseco Wapro, Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL i wiele więcej – poprzez zewnętrzne integratory;
– zewnętrznymi hurtowniami, dzięki którym możliwe jest efektywniejsze prowadzenie biznesu w modelu dropshippingu;
– aplikacjami do wysyłki SMS do klientów jak BulkGate, ClickSend, SMSAPI, SMSLINK i wiele innych.
Jak wykorzystać Baselinker?
Wiedząc już, co to jest Baselinker, warto poznać lepiej jego funkcje i możliwości, aby w pełni wykorzystać potencjał, jaki daje integracja z tym narzędziem. W Baselinker możesz korzystać z jednej lub wielu dostępnych funkcji – manager zamówień, magazyn produktów, manager marketplace, zarządzanie wysyłką, automatyzacja procesów.
Czym jest manager zamówień w Baselinker? Manager zamówień umożliwia zarządzanie zamówieniami ze sklepu internetowego, złożonymi na marketplace, telefonicznie lub w salonach stacjonarnych. W jednym miejscu zebrane są wszystkie zamówienia, którymi można łatwo zarządzać, dzięki wykorzystaniu automatycznych akcji.
Dodatkową funkcją w Baselinker jest możliwość utworzenia własnego magazynu produktów. Jest to szczególnie istotna funkcja w przypadku, gdy chcemy wystawiać aukcje na marketplace nie posiadając własnego sklepu internetowego i systemu ERP. Prosta budowa modułu magazynu produktów pozwala stworzyć własną bazę produktów i kilkoma kliknięciami wystawić tysiące aukcji na największych marketplace.
Baselinker umożliwia integracje z wieloma kurierami, dzięki czemu z jednego panelu możemy zarządzać całą wysyłką – tworzyć pojedynczą lub masową wysyłkę paczek. Dzięki możliwości tworzenia szablonów wymiarów i wag znacznie przyspieszymy proces nadawania paczek. Baselinker umożliwia również integracje z drukarkami, dzięki czemu kilkoma kliknięciami jesteśmy w stanie wygenerować i wydrukować etykiety znacznie skracając czas nadania paczek do wysyłki.
Jedną z najważniejszych funkcji, jakie daje Baselinker, jest automatyzacja procesu sprzedaży i obsługi klienta. W wyniku zdefiniowania automatycznych akcji możemy wysyłać klientom wiadomości, zmianie ulegną statusy zamówień, zostaną wystawione faktury i paragony oraz nadane zostaną paczki z wygenerowanymi etykietami. Konkretne akcje wykonają się przy spełnieniu określonego warunku, który również należy zdefiniować.
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Chcesz poznać szczegóły?
Wypełnij formularz kontaktowy
Baselinker – integracje z największymi marketplace!
System Baselinker oferuje integracje z kilkudziesięcioma największymi marketplace na świecie. Przyspieszenie procesu wystawiania aukcji możliwe jest dzięki bezpośredniemu korzystaniu z magazynu sklepu internetowego lub stworzonego magazynu produktów w panelu Baselinker. Zaletą Baselinker jest również możliwość zarządzania całą sprzedażą z marketplace w jednym miejscu oraz stanami magazynowymi i cenami.
Moduły do zarządzania stanami magazynowymi i cenami zapewniają pełne bezpieczeństwo – wskazują rozbieżności pomiędzy sklepem internetowym a aukcjami na marketplace. System Baselinker daje pełną kontrolę nad ilością dostępnych produktów – stany automatycznie aktualizują się po sprzedaży w sklepie internetowym lub marketplace. Gdy produkt całkowicie się wyprzeda istnieje możliwość automatycznego zakończenia aukcji na marketplace, dzięki czemu właściciel sklepu uniknie sytuacji, w której klient zamówi produkt, którego nie ma już fizycznie na stanie w magazynie. Integracja Baselinker z platformami marketplace to skuteczny sposób na efektywną sprzedaż bez konieczności ręcznego wystawiania tysięcy ofert.
Ile kosztuje Baselinker?
Baselinker jest narzędziem płatnym, którego cena uzależniona jest od liczby realizowanych zamówień ze wszystkich kanałów z całego miesiąca, liczby aktywnych ofert i produktów w magazynie. Ceny miesięcznego abonamentu wahają się od kilkudziesięciu złotych dla małych sklepów z niewielką ilością zamówień do kilkuset złotych dla rozbudowanych e-commerce z tysiącami aktywnych ofert i zamówień. Baselinker oferuje również 14-dniowy okres próbny z możliwością testowania wszystkich integracji i funkcji systemu.
Baselinker jest systemem wspomagającym automatyzację sprzedaży i obsługi klienta z wielu kanałów sprzedaży. Nasza agencja e-commerce specjalizuje się w profesjonalnych wdrożeniach systemu Baselinker zarówno dla małych, jak i wielkich sklepów internetowych.