-
Wymiary grafik na Facebooka – jakie są aktualne wytyczne?
Zasady dotyczące aktualnych wymiarów grafik na Facebooku stale się zmieniają. Z tego powodu osoby, które zajmują się prowadzeniem profili firmowych, powinny na bieżąco śledzić zachodzące... -
Amazon FBA (Fulfillment by Amazon) – co to jest?
Sprzedaż internetowa nie traci nic ze swojego impetu. Od lat dynamicznie się rozwija i determinuje wprowadzanie innowacji, które ułatwiają dokonywanie zakupów online przez użytkowników na... -
CRITEO – co to jest i jak działa Criteo Dynamic Retargeting?
Odsetek tych, którzy dokonują zakupu podczas pierwszej wizyty w sklepie internetowym, jest niewielki. Dlatego tak ważny jest retargeting, czyli kierowanie reklam do osób, które weszły... -
PrestaShop vs WooCommerce – którą platformę wybrać?
PrestaShop i WooCommerce to jedne z najpopularniejszych platform e-commerce, które pozwalają na stworzenie i zarządzanie sklepem internetowym. PrestaShop jest oprogramowaniem typu open-source, które dostępne jest... -
RLSA – co to jest?
Remarketing to rozwiązanie pozwalające dotrzeć do użytkowników, którzy odwiedzili wcześniej Twoją stronę. Odpowiednio stworzone i wdrożone kampanie remarketingowe mogą zwiększyć poziom konwersji i przychody oraz... -
Czy warto reklamować się w wyszukiwarce Bing?
Wyszukiwarka Google zarówno w Polsce, jak i w skali globalnej wciąż pozostaje liderem w rankingach popularności. Kampanie w systemie Google Ads tworzą wszystkie firmy, które... -
Ile kosztuje reklama na Instagramie?
Prowadząc na Instagramie profil firmowy, z pewnością prędzej czy później pojawi się pomysł wykorzystania płatnej reklamy na tej platformie. Wtedy może pojawić się istotne pytanie:... -
Jakie są rodzaje reklam Google Ads?
Google Ads to jedno z najchętniej wybieranych narzędzi do reklamowania biznesu on-line. Platforma reklamowa Google pozwala na tworzenie odpłatnych kampanii dostosowanych do potrzeb reklamodawców. Elastyczność... -
Ile kosztuje reklama Allegro Ads?
Najpopularniejsza polska platforma zakupowa Allegro zrzesza ponad 21 milionów zarejestrowanych użytkowników, spośród których około 117 tysięcy to sprzedawcy. W związku z tak dużą konkurencją bardzo... -
Kampania DSA w Google Ads – jak wykorzystać?
Wyszukiwanie odpowiednich słów kluczowych podczas tworzenia kampanii Google Ads sprawia Ci trudność? Jest na to rozwiązanie! - kampania DSA (Dynamic Search Ads). Reklamy DSA pozwalają...